لمن: کاریوس آینده بسیار درخشانی در پیش دارد

لمن: کاریوس آینده بسیار درخشانی در پیش دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان اسطوره ای باشگاه آرسنال ضمن دفاع از سنگربان آلمانی لیورپول، آینده او را بسیار روشن و درخشان توصیف کرد.

به گزارش وب سایت نود، لوریس کاریوس سنگربان تیم فوتبال لیورپول که تابستان امسال به این تیم قرمزپوش پیوست، هنوز نتوانسته جایگاه خود را در ترکیب این تیم تثبیت کند و در چندین بازی از رقابت های این فصل لیگ برتر با اشتباهات خود باعث از دست رفتن امتیازات مهمی از چنگ لیورپول شده است.

کاریوس در دیدار این هفته لیورپول برابر وستهام روی گل اول وستهام جایگیری مناسبی نداشت و به همین سبب نتوانست ضربه آزاد دیمیتری پایت از فاصله دور را به خوبی دفع کند. این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در هفته چهاردهم لیگ برتر هم، لیورپول در حالیکه با نتیجه 3 بر یک از بورنموث پیش بود، در نهایت روی دروازه بان جوان خود در آخرین دقیقه بازی که توپ را جلوی پای ناتان آکه دفع کرد، بازی را با نتیجه 4 بر 3 به حریف واگذار کرد. در همین حال، ینس لمن سنگربان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال به دفاع از کاریوس پرداخت که به واسطه عملکرد ضعیفش در این هفته ها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. به گزارش talkSPORT، دروازه بان بازنشسته آلمانی آینده کاریوس را درخشان توصیف کرد و نظرش را درباره او اینگونه بیان کرد:

این چالش بسیار خوبی برای کاریوس خواهد بود تا ثابت کند که انتقاداتی که نسبت به عملکردش می شود، اشتباه و غیرمنصفانه است. او آینده درخشانی دارد. یورگن کلوپ شاید او را برای آینده به خدمت گرفته است، نه برای این فصل. زمانی که من به فوتبال انگلیس رفتم حدود ده سال بزرگتر از کاریوس بودم اما به خوبی می دانستم که سیستم بازی در لیگ برتر انگلیس با بوندسلیگا بسیار متفاوت است؛ اما برای بازیکنی که حتی در تیم های بزرگ بوندسلیگا هم حضور نداشته، شرایط بسیار سختی است زیرا شما باید خود را به عنوان یک دروازه بان ثابت کنید و جایگاه خود را پیدا کنید.

ینس لمن در ادامه در مورد کاریوس که تا فصل پیش در ماینس آلمان بازی می کرد، گفت:

کاریوس به لحاظ فنی و تکنیکی هنوز به تکامل نرسیده؛ اما کدام دروازه بان در این سن و سال به مرحله تکامل رسیده است؟ او باید مراحل پرورش و تکامل را پشت سر بگذارد و یورگن کلوپ هم کارش را به خوبی بلد است. البته مربی باید در شرایط فعلی از بازیکن خود حمایت کند زیرا اگر کاریوس افت کند یا مورد حمایت مربی خود قرار نگیرد، آنگاه اعتماد به نفس خود را از دست خواهد داد. البته زمانی که او متوجه می شود که بازیکنان تیمش چقدر قوی و خوب هستند، خود او هم باید سعی کند عملکرد بهتری داشته باشد.

لوریس کاریوس 23 ساله در طول رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس، 10 بار درون دروازه لیورپول قرار گرفته و علیرغم آنکه مدافعان این تیم موقعیت خطرناکی به بازیکنان حریف واگذار نکرده اند، اما این دروازه بان آلمانی تنها در سه بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است. کاریوس در دو بازی برابر تیم های منچستر یونایتد و ساوتهمپتون که به تساوی بدون گل انجامید، و دیدار برابر ساندرلند که با پیروزی 2 بر صفر لیورپول خاتمه یافت، موفق به کلین شیت شد.

2081