کریستال پالاس 1-2 منچستر یونایتد؛ زلاتان ابراهیموویچ شیاطین سرخ را پیروز میدان کرد

کریستال پالاس 1-2 منچستر یونایتد؛ زلاتان ابراهیموویچ شیاطین سرخ را پیروز میدان کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد در شبی که داوران بازی اشتباهات متعددی را مرتکب شدند به یک برد دیگر دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در یک بازی سخت و نزدیک، در نهایت موفق شد در دقایق پایانی برد را در زمین کریستال پالاس از آن خود کند تا برای اولین بار از ماه آگوست، در دو بازی پیاپی در لیگ برتر انگلیس به پیروزی برسد. پالاس هم با این شکست، به رده شانزدهم رفت. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که کریگ پاوسن و کمک هایش شبی افتضاح را پشت سر گذاشتند.

در یکی از چند بازی همزمان چهارشنبه شب از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، کریستال پالاس در سلهرست پارک میزبان منچستر یونایتد بود. مورینیو در نبود والنسیا، مخیتاریان و مارسیال، تیمش را با این ترکیب به زمین فرستاد:

کریستال پالاس

هنسی، وارد، دان، دلینی، کلی، مک آرتور، فلامینی، کابایه، لی، زاها، بنتکه

منچستر یونایتد

ده خیا، جونز، بلیند، بایی، روخو، کریک، هررا، پوگبا، ماتا، رونی، زلاتان

ذخیره ها:

رومرو، دارمیان، فلینی، شواین اشتایگر، لینگارد، رشفورد، یانگ

نیمه ی اول کم افت و خیز و کم تحرک دو تیم باعث شد در نیمه نخست کمتر شاهد خلق موقعیت روی دروازه ی دو تیم باشیم. تنها موقعیت های مهم نیمه ی اول پیش از به ثبت رسیدن گل یونایتد در وقت های اضافه، ضربات رونی و پوگبا بودند که هر دو با واکنش خوب هنسی همراه شدند.

دقیقه 1+45: اما بالاخره یونایتد به یک گل مهم رسید. دقیقه اول از وقت های اضافه، سانتر از جناح چپ با پاس زلاتان همراه شد و پوگبا هم با یک بغل پا دروازه ی پالاس را باز کرد. در این صحنه پاس زلاتان مشکوک به خطای هند بود و به نظر می رسید پوگبا هم در منطقه ی آفساید قرار دارد.

به هر صورت، یونایتد با گلی مهم نیمه ی اول برنده به رختکن رفت.

در شروع نیمه دوم یونایتد تیم برتر میدان بود و فرصت هایی خلق کرد، اما میزبان از دقیقه 60 تا 65 به سمت دروازه یونایتد حمله ور شد و خیلی زود هم پاسخ حملات خود را گرفت.

دقیقه 66: بعد از آن که شوت مک آرتور توسط ده خیا دفع شد تا میزبان از رسیدن به گل بازماند. دقایقی بعد پالاس به گل تساوی رسید. همکاری تیمی در جناح چپ زمین، با پاسی عالی برای مک آرتور در فضای بازشده در دفاع یونایتد همراه شد و این بازیکن کار راحتی برای گلزنی داشت.

دقایقی بعد یونایتد سراپا حمله شد تا بتواند خیلی سریع گل حریف را جبران کند. 69، کرنر ارسالی از جناح چپ، با خطای هند آشکار لدلی بازیکن پالاس همراه شد اما پاوسن به اشتباه این صحنه را نادیده گرفت و اجازه داد کار ادامه پیدا کند. اما موضوع به همینجا ختم نشد. یک دقیقه بعد، روخو در دهانه دروازه توپ را برای ماتا فرستاد و او هم دروازه ی حریف را باز کرد، اما این بار کمک داور به اشتباه پرچم زد تا گل صحیح یونایتد، مردود اعلام شود.

شیاطین سرخ که نمی خواست باز هم به تساوی رضایت دهد، به تلاشش ادامه داد تا این که سرانجام به گل برتری رسید.

دقیقه 88: زلاتان باز هم در نقش ناجی یونایتد ظاهر شد. فرار پوگبا از سمت چپ با پاس عالی در عمق وی برای زلاتان همراه شد و مهاجم سوئدی با یک ضربه تمام کننده، گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند. روی گل اول زلاتان ساخت و پوگبا کار را تمام کرد، در گل دوم این اتفاق برعکس افتاد.

به این ترتیب در نهایت یونایتد یک برد مهم را به دست آورد تا دوباره پیروز میدان شود و برای اولین بار از ماه آگوست، در دو مسابقه پیاپی لیگ برتری برنده زمین بازی را ترک کند.

دانلود خلاصه بازی کریستال پالاس 1-2 منچستر یونایتد

2021