سیاه جامگان - ماشین سازی/ استارت فرهاد با تیم سابق در غیاب خداداد

سیاه جامگان - ماشین سازی/ استارت فرهاد با تیم سابق در غیاب خداداد

فرهاد کاظمی در اولین هفته سرمربی گریش در ماشین سازی باید رو در روی شاگردان سابق خودش قرار بگیرد.

سیاه‌جامگان مشهد  – ماشین‌سازی تبریز– ورزشگاه ثامن مشهد ساعت 14:30حسین زرگر – علی اکبر نوری – مرتضی کاظمیان – جواد محمدی – ناظر: مسعود فلاح

به گزارش کاپ، تیمهای سیاه جامگان مشهد و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر روز جمعه به مشهد به مصاف هم می روند.

*سیاه جامگان با هدایت خداداد عزیزی با 11 امتیاز در رده چهاردهم حضور دارد. آنها در صورتی که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند 14 امتیازی می شوند و یکی دو رده در جدول صعود خواهند داشت اما شکست یا تساوی دوباره تیم مشهدی را به قعر نزدیک تر می کند.

*ماشین سازی تنها 6 امتیاز دارد. آنها تیم رده شانزدهم لیگ هستند. سبزقبایان اگر در این مسابقه هم به برتری برسند بازهم در همان رده باقی می مانند. شکست یا تساوی ماشین سازی هم این تیم را همچنان دور از بقیه تیمها نگه خواهد داشت.

*فرهاد کاظمی قرار است اولین تجربه خود را روی نیمکت تیم ماشین سازی به عنوان سرمربی داشته باشد. او باید مقابل تیم سابق خود که همین چند هفته پیش سرمربی اش بود قرار بگیرد.

*خداداد عزیزی به دلیل اعتراضاتش به داور بازی با پیکان، از حضور در کنار تیمش محروم است. مسئولان سیاه جامگان هم اعتراضی به این قضیه نداشتند.

*خداداد در سه هفته ای که هدایت سیاه جامگان را بر عهده گرفت هیچ بردی کسب نکرد و تیمش به دو تساوی و یک باخت دست یافت.

*تنها برد تیم ماشین سازی در لیگ امسال در هفته اول رقم خورد که آنها فولاد را در اهواز با نتیجه 2-1 شکست دادند.

*کمترین برد، کمترین گل زده و بدترین تفاضل گل و بیشترین گل خورده لیگ از آن تیم ماشین سازی است.

*این دو تیم قرار است برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم صف آرایی کنند.

*ماشین سازی در تقابل با دیگر تیم مشهدی شکست خورده است. آنها با یک گل به پدیده در مشهد باختند.

*تیم سیاه جامگان هم در دو تقابل با تیمهای مشهدی به یک باخت و یک برد دست پیدا کرد. آنها گسترش را با یک گل بردند اما در عوض با نتیجه 3-0 به تراکتور باختند.