پیش بازی میدلزبورو - لیورپول؛ قرمزها به دنبال کسب برد در ریورساید بعد از 14 سال

پیش بازی میدلزبورو - لیورپول؛ قرمزها به دنبال کسب برد در ریورساید بعد از 14 سال

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس میدلزبورو میزبان لیورپول خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:15 به وقت ایران میدلزبورو در ورزشگاه ریورساید به مصاف لیورپول خواهد رفت. وضعیت کلی دو تیم

میدلزبورو: هفته گذشته با شکست مقابل ساوتهمپتون هر چه بیشتر به منطقه سقوط نزدیک شدند. قبل از بازی مقابل لیورپول میدلزبورو با کسب با 15 امتیاز در مکان شانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. برای این بازی آلوارو نگردو بار دیگر و پس از رهایی از مصدومیت در دسترس خواهد بود ولی گاستون رامیرز کماکان نمی تواند به میدان برود.

لیورپول: دو نتیجه ضعیف در دو بازی اخیر تا حدی شاگردان کلوپ را از صدر جدول دور کرده است. کلوپ برای این بازی هم به نظر می رسد نمی تواند از امره جان استفاده کند و وضعیت دیان لاورن هم که در بازی ابتدای هفته مقابل وستهام به خاطر گرفتگی عضله از زمین بازی خارج شد مشخص نیست.

نکات ویژه بازی

♦ میدلزبورو در 7 بازی متوالی خانگی مقابل لیورپول در لیگ شکست ناپذیر بوده است. آخر باخت آن ها مقابل لیورپول به مارس 2002 برمی گردد (2-1).

♦ در این هفت بازی لیورپول تنها 1 با در ریورساید دروازه میدلزبورو را باز کرده است (ژانویه 2008 1-1 فرناندو تورس).

♦ آخرین رویارویی دو تیم در سپتامبر 2014 در لیگ کاپ بود که پس از تساوی 2-2 در جریان بازی، لیورپول در ضربات پنالتی 13-14 حریفش را شکست داد.

♦ لیورپول با زدن 37 گل در 15 بازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

♦ دیووک اوریگی بعد از دانیل استوریج اولین بازیکن لیورپول است که از فوریه 2014 موفق به گلزنی در 4 بازی متوالی می شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899