عزت اللهی:از آلکمار پیشنهاد ندارم/ باکی روش برای تیم جدیدم مشورت میکنم

عزت اللهی:از آلکمار پیشنهاد ندارم/ باکی روش برای تیم جدیدم مشورت میکنم

هافبک ملی پوش تیم روستوف گفت: قراردادم با روستوف تمام شده و در فصل نقل و انتقالات تیم جدیدم را مشخص می کنم.

به گزارش کاپ، حسن بابازاده_سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی تیم روستوف روسیه به خاطر تعطیلی لیگ روسیه چند روزی است به ایران برگشته است.

این بازیکن در گفت و گو با کاپ، درباره وضعیتش در روستوف، پیشنهادهای سردار، صعود ملوان به لیگ برتر و بازی کردنش در چمپیونزلیگ صحبت کرد.

متن مصاحبه با عزت اللهی را در ادامه می خوانید:

*ابتدا از شرایطت بگو. چند روزی است که به ایران برگشتی.

قرارداد من با روستوف تمام شده است و اختصاصی تمرین می کنم. منتظرم که تعطیلات نیم فصل تمام شود تا ببینم چه اتفاقی رخ می دهد. تا فرا رسیدن زمان نقل و انتقالات منتظر می مانم  و پیشنهادهایم را بررسی می کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

*در روستوف خیلی به تو بازی نمی رسد اما هر وقت در زمین بودی نمایش بدی نداشتی. چرا تو  زیاد به بازی گرفته نمی شدی؟

باور کنید نمی دانم. خلاصه این سوال برای خیلی ها بود. فوتبال سلیقه ای است. هر وقت به میدان می رفتم سعی می کردم بهترین کارایی را داشته باشم.

*چند دقیقه ای هم فرصت کردی در لیگ قهرمانان به میدان بروی. چطور تجربه ای بود؟

تجربه خیلی خوبی بود. .واقعا مسابقات بزرگی است و اینکه توانستم ولو چند دقیقه به میدان بروم برایم ارزشمند بود. انشا.. در آینده و با انتخاب های بعدی بیشتر بتوانم در این رقابت ها حضور داشته باشم.

*این فصل چه تیمی فاتح این رقابت ها می شود؟

من رئالی هستم و دوست دارم این تیم قهرمان شود و انشالله دوازدهمین جام قهرمانی را هم بدست بیاورد.

*قرعه روستوف در لیگ اروپا چطور است؟

فکر می کنم قرعه سختی است. تیم اسپارتا پراگ تیم شناخته شده است اما روستوف هم در خانه به راحتی به هیچ تیمی باج نمی دهد.

*تا به اینجا از جای خاصی هم برایت پیشنهاد آمده است؟

فعلا که پیشنهاد ها همه غیر رسمی بوده است و پیشنهاد رسمی دریافت نکرده ام. البته صحبت هایی به میان آمده و رایزنی هایی صورت گرفته اما هنوز تصمیم گیری نکردم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

*فکر می کنم نیمکت نشینی دلیل اصلی تمایلت برای جدایی باشد؟

قطعا همینطور است. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و از نیمکت نشینی خوشش نمی آید. حالا هم مطمئن باشد به جایی می روم که بیشتر پیشرفت کنم و بیشتر بازی کنم. هنوز چیزی معلوم نیست. شاید به یک تیم روسیه ای دیگر بروم یا شاید اصلا به یک لیگ دیگر بروم.

*شایعه شده که پیشنهادی از آلکمار هلند داشتی. درست است؟

خیر. من هنوز هیچ پیشنهادی از طرف این باشگاه دریافت نکردم. اینها همه شایعه است و من چیزی نشنیدم و توجهی هم ندارم.

*رابطه خوبت با جهانبخش باعث نمی شود به این تیم هلندی نزدیک شوی؟

تردیدی وجود ندارد که ما رابطه خوبی با هم داریم اما این دلیل نمی شود که بخواهم به آلکمار بروم. واقعا از این تیم هیچ پیشنهاد رسمی و غیر رسمی نداشته و ندارم. علیرضا از دوستان صمیمی و خوب من هست. همیشه از نقطه نظرات و تجربیات او استفاده می کنم.

*برنامه ات در این مدت که در ایران هستی، چیست؟

فعلا به صورت خصوصی تمرین می کنم. بعدا هم به تهران می روم و زیر نظر بدنساز تیم ملی کارم را دنبال می کنم.

*قطعا در اروپا به فوتبالت ادامه می دهی. درست است؟

تصمیم نگرفتم که در روسیه بمانم یا نمانم. قطعا اگر روسیه ماندگار نشوم به لیگ های اروپایی دیگر می روم.

*با کی روش هم برای انتخاب تیم جدیدت مشورت می کنی؟

قطعا. من با آقای کی روش در ارتباط هستم و با ایشان درباره جدایی از این تیم در ارتباط هستم. قطعا برای انتخاب تیم جدید هم با ایشان مشورت خواهم کرد و از نقطه نظراتشان استفاده می کنم.

*دار این روزها مشتری زیادی دارد. با شما در این باره صحبت کرده است؟ گویا لیورپول و بنفیکا و چند تیم دیگر اروپایی به دنبال جذبش هستند.

من چند روز پیش با سردار صحبت کردم. اینها بیشتر شایعه در حد رسانه ها بوده است. تا وقتی پیشنهاد به صورت رسمی و روی کاغذ به بازیکن نشده نباید بگوییم فلان بازیکن از فلان تیم پیشنهاد دارد. قطعا این شایعات نشان می دهد صحبت های پشت پرده انجام شده است اما واقعا چیزی هنوز رسمی نیست. باید صبر کنیم تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شود.

*بازیکن سابق ملوان بودی و حالا هم برای تماشای بازی تیمت به ورزشگاه تختی رفتی. به نظرت این تیم می تواند به لیگ برتر صعود کند؟

ملوان تیم شهر من است. پیش از این در ملوان بازی کردم. عاشق این تیم هستم. هر چه دارم از ملوان است. هر وقت که فرصت کنم برای تماشای بازی های این تیم به ورزشگاه می آیم. قطعا تیم ما می تواند با نتایج خوبی که گرفته سال آینده دوباره به لیگ برتر برگردد.

*هر چه قدر از لحاظ باشگاهی ات رضایت نداری اما در تیم ملی جایگاه ثابت و ویژه ای داری. در این باره هم صحبت کن.

بزرگترین حسن این است که آقایان کی روش و نکونام خیلی به من کمک کردند. نقاط ضعفم را گوشزد کردند و من هم تلاش می کردم که روز به روز این نقاط ضعف را کم و کمتر کنم. انشا.. تیم ملی هم با حمایت مردم و مسئولین بتواند راهی مسابقات جام جهانی شود.

*درباره لغو بازی های دوستانه تیم ملی هم صحبت کن. اینها به تیم ضربه نمی زند؟

قطعا ضرر می کنیم. تایم زیادی تا آغاز دور برگشت باقی نمانده است. خیلی خوب می شد که سه چهار بازی خوب دوستانه داشته باشیم اما نشد. همیشه اما ما عادت داریم در لحظه های آخر تازه به جنب و جوش می افتیم. البته الان مدتی است مسئولین به فکر هستند تا بهترین تدارک را برای تیم ملی داشته باشند.

*بعضی ها تو را جواد نکونام جدید فوتبال ایران می دانند و انزلیچی ها هم به قایقران جدید فوتبال ایران می گویند. در این باره چه نظری داری؟

این تنها لطف مردم به من است. من با واقعیت ها جلو می روم. این دو عزیز از مفاخر فوتبال ایران هستند. سعی می کنم نکات مثبت را از این دو نفر یاد بگیرم و در فوتبالم به کار ببرم تا برای تیم ملی کشورم و مردم عزیزم مثمر ثمر باشم.

*مدتی قبل بحث سربازی سردار و جهانبخش به وجود آمد. تو هم با این قضیه درگیر هستی؟

من هنوز خدمت نرفتم. اگر بخواهم برگردم باید خدمتم را بگذرانم.

*صحبت پایانی...

امیدوارم که بهترین انتخاب ممکن را داشته باشم و از مردم می خواهم برای من دعا کنند. انشا... که ملوان هم به لیگ برتر صعود کند و دل مردم انزلی شاد شود.