بایرن مونیخ و چلسی به دنبال جذب هافبک تاتنهام

بایرن مونیخ و چلسی به دنبال جذب هافبک تاتنهام

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های فوتبال چلسی و بایرن مونیخ از جمله مشتریان جدی هافبک تاتنهام می باشند تا در صورتی که این بازیکن قصد جدایی از جمع سفید پوشان لندن را داشته باشد، با او وارد مذاکره شوند.

به گزارش وب سایت نود، به دنبال شایعات مربوط به اینکه اریک دایر هافبک تاتنهام از پست بازی خود در این تیم راضی به نظر نمی رسد، گمانه زنی هایی در ارتباط با تمایل دو باشگاه چلسی و بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن به گوش می رسد.

اریک دایر بازیکن 22 ساله که از تابستان 2014 با جدایی از اسپورتینگ پرتغال به تاتنهام پیوست، در لیگ برتر به عنوان یک مدافع میانی و مدافع کناری به خوبی در ترکیب تاتنهام درخشید و سپس در نقش یک هافبک دفاعی خود را در تاتنهام تثبیت کرد تا در سال 2015 به تیم ملی انگلیس دعوت شد.

عملکرد این هافبک در فصل گذشته باعث شد تا نظر بسیاری از کارشناسان را خود جلب کند اما اریک دایر در این فصل هنوز نتوانسته درخشش گذشته خود را تکرار کند. The Times گزارش داد گه تیم های چلسی و بایرن مونیخ بسیار تمایل دارند تا در صورت جدایی این بازیکن از تاتنهام با وی وارد مذاکره شوند. گفته می شود مسئولان بایرن مونیخ علاقه بسیار زیادی برای جذب این هافبک دفاعی ملی پوش دارند.

2081