پیش بازی ساندرلند – چلسی؛ گربه های سیاه در پی انجام عملیات غیر ممکن

پیش بازی ساندرلند – چلسی؛ گربه های سیاه در پی انجام عملیات غیر ممکن

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم ساندرلند و چلسی در حالی از هفته شانزدهم لیگ برتر جزیره به مصاف یکدیگر خواهند رفت که چلسی با مربیگری آنتونیو کونته دست نیافتنی نشان داده است.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اول و آخر جدول 20 تیمی لیگ برتر جزیره در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که چلسی به همراه کونته حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته است. از زمانی که کونته سیستم 3-4-3 معروف خود را در چلسی استفاده کرده است، این تیم در 9 بازی پیاپی در لیگ برتر جزیره هیچ شکستی نداشته است، چلسی در این دیدارها 23 بار دروازه حریفان را گشوده است و تنها 2 بار دروازه اش باز شده است. از سوی مقابل ساندرلند با مربیگری دیوید مویس شرایط مطلوبی برای این دیدار نخواهد داشت، این تیم با 10 شکست، 2 تساوی و تنها 3 پیروزی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جزیره در قعر جدول قرار گرفته است. هرچند که ساندرلند در هفته‌های گذشته شرایط بهتری داشته است و در 5 هفته گذشته 3 بار به پیروزی رسیده است اما با توجه به قدرت چلسی در هفته‌های اخیر، به نظر نمی‌رسد شاگردان مویس حریف سرسختی برای آبی‌های لندن باشند. آخرین مصاف این دو تیم با برتری 3-2 ساندرلند به پایان رسید و در 6 دیدار پایانی این دو تیم، 3 پیروزی برای ساندرلند، 2 پیروزی برای آبی‌های لندن و یک تساوی حاصل کار بوده است. مویس در این دیدار مک‌نیر، کتمول، گوچ، رادول و واتمور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و دیدیه اندانگ نیز به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود، از سوی مقابل کونته نیز جان تری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و شرایط کورت‌زوما، فن خینکل، اوسکار و اوبی میکیل برای حضور در این دیدار نیز نا مشخص است. به نظر نمی‌رسد آنتونیو کونته برای این دیدار دست به ترکیب تیمش بزند هرچند که خستگی در ساق بازیکنان چلسی در دیدار مقابل وست‌برومویچ مشهود بود، اما این مربی ایتالیایی گزینه مناسبی برای ایجاد تغییر در ترکیب آبی‌ها را ندارد، شاید فابرگاس و ویلیان مناسب‌ترین افراد برای حضور در ترکیب چلسی در مقابل ساندرلند باشند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار مرتبط با این دیدار:

چلسی در 3 دیدار آخر خود مقابل ساندرلند، حداقل 2 بار به گل رسیده است.

جرمین دفو با 4 تیم متفاوت در لیگ برتر انگلیس دروازه چلسی را گشوده است و از این حیث رکورد دار محسوب می‌شود، او با تیم‌های وستهام، تاتنهام، پورتسموث و ساندرلند موفق شده است دروازه چلسی را باز کند.

دفو همچنین با 8 گل و 2 پاس گل روی 10 گل ساندرلند در این فصل تاثیر مستقیم داشته است.

ساندرلند در 16 دیدار آخر خود در لیگ برتر تنها یکبار موفق شده است دروازه‌اش را بسته نگاه دارد.

ساندرلند دو دیدار اخیر خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این تیم از فوریه 2012 هرگز موفق نشده است 3 دیدار پشت سر هم خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

دیگو کاستا در فصل جاری تنها در مقابل دو تیم نتوانسته است روی گل‌های چلسی نقش مستقیم ایفا کند. منچستر یونایتد و آرسنال تنها تیم‌هایی بوده اند که کاستا در مقابل آن‌ها موفق نشده است گلزنی کند و یا پاس گل بدهد.

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899