پیش بازی کریستال‌پالاس-منچستریونایتد؛ پا روی پدال گاز!

پیش بازی کریستال‌پالاس-منچستریونایتد؛ پا روی پدال گاز!

وبسایت رسمی برنامه نود - چهارشنبه شب و از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته شانزدهم لیگ برتر جزیره و از ساعت 23:30 شنبه و در ورزشگاه سلهورست پارک برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده کریگ پاوسن خواهد بود.

شیاطین سرخ پس از پیروزی روحیه بخش مقابل تاتنهام، حالا تنها به کاهش اختلاف با تیم‌های بالای جدول می‌اندیشند و در این راه، اولین رقیب آن‌ها کریستال‌پالاس خواهد بود. شاگردان مورینیو 3 پیروزی در 4 بازی اخیر خود داشته و در 8 بازی قبلی خود شکست ناپذیر بوده‌اند. ضمن اینکه در 14 دیدار قبلی مقابل کریستال‌پالاس، شکست نخورده‌اند. مورینیو در این بازی، اسمالینگ، شاو و میخیتاریان را در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن که از ابتدای فصل برای حضور در ترکیب تیم دچار مشکل شده بود، در بازی‌های اخیر نمایش‌های بسیارخوبی داشت و حتی گل برتری مقابل تاتنهام را نیز به ثمر رسانده بود. ضمن اینکه والنسیا با دریافت پنجمین کارت زرد خود، این بازی را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد.

از سوی دیگر اما کریستال پالاس در شرایط نه چندان مناسبی پای به این بازی می‌گذارد. شکست 4-5 مقابل سوانسی و تساوی 3-3 مقابل هال‌سیتی، نمایان‌گر ضعف خط دفاعی این تیم، به خصوص در ضربات شروع مجدد است. جیسون پونچئون به خاطر محرومیت، مانداندا، رمی و ویکهام به خاطر مصدومیت غایب خواهند بود و وضعیت تامکینز نیز برای این بازی مشخص نیست.

ترکیب احتمالی دوتیم

 نکات آماری بازی:

کریستال پالاس 11 بار مقابل منچستریونایتد شکست خورده که بیش از هر حریف دیگری در لیگ برتر بوده است.عقاب‌ها در 11 بازی از 14 بازی خود مقابل شیاطین سرخ موفق به گلزنی نشده‌اند و از بین بازیکنان کنونی، تنها پونچئون محروم، توانسته در لباس کریستال‌پالاس به این حریف گل بزند.بنتکه در 5 بازی اخیرش برای این تیم، 5 گل به ثمر رسانده است.شیاطین سرخ از ابتدا فصل گذشته در لندن نتوانسته بردی کسب کند.ویلفرد زاها، وینگر سابق منچستریونایتد، در 7 بازی اخیر تیمش، در 7 گل موثر بوده است(2 گل و 5 پاس گل).وین رونی با 248 گل زده برای شیاطین سرخ، تنها یک گل با رکورد سر بابی چارلتون فاصله دارد.کریستال پالاس در 3 بازی اخیرش، حداقل 3 گل به ثمر رسانده است.

پیش بینی نتیجه بازی:

 1405