غیررسمی؛ اسکار با مبلغ سرسام آور 60 میلیون پوند چلسی را ترک می کند و راهی شانگهای می شود

غیررسمی؛ اسکار با مبلغ سرسام آور 60 میلیون پوند چلسی را ترک می کند و راهی شانگهای می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک برزیلی چلسی با مبلغی عجیب و قابل توجه راهی فوتبال چین خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، اکثر رسانه های معتبر بریتانیا مدعی شده اند، اسکار هافبک برزیلی چلسی به زودی راهی باشگاه شانگهای SIPG خواهد شد. سرمربی این باشگاه چینی، ویاش بواش سرمربی سابق چلسی است و آن ها با ارائه پیشنهادی 60 میلیون پوندی خواستار جذب اسکار شده اند. طبق اعلام رسانه های بریتانیا، چلسی این پیشنهاد را پذیرفته و این بازیکن در ژانویه راهی چین خواهد شد.

حتی اسکار به هم تیمی هایش در چلسی اعلام کرده که رفتنش به چین قطعی شده است و در ژانویه چلسی را ترک خواهد کرد. تابستان گذشته دو باشگاه جیانگسو و گوانگژو برای جذب اسکار پیشنهادی ارائه کردند که چلسی این دو پیشنهاد را رد کرد، اما حالا این پیشنهاد نجومی، مورد پذیرش سران چلسی قرار گرفته است.

آبی های لندن سال 2012، برای جذب اسکار، 25 میلیون پوند پرداخت کردند.

اسکار در ابتدای فصل در 5 بازی آغازین لیگ برتر برای تیم کونته به میدان رفت، اما بعد از آن نیمکت نشین شد و وقتی سیستم جدید کونته جواب داد، او دیگر نتوانست به ترکیب اصلی چلسی بازگردد. در طی این مدت، او فقط یک بار در دیدار مقابل وستهم در جام اتحادیه از ابتدا در ترکیب چلسی قرار گرفت، که چلسی در آن دیدار شکست خورد. با این شرایط، به دست آوردن 60 میلیون پوند برای یک بازیکن نیمکت نشین، معامله ای ایده آل است.

2021