حمایت سادیو مانه از دروازه بان لیورپول در مقابل فشار انتقادها

حمایت سادیو مانه از دروازه بان لیورپول در مقابل فشار انتقادها

وبسایت رسمی برنامه نود - سادیو مانه هافبک سنگالی لیورپول اعتقاد دارد که سیل انتقادات علیه لوریس کاریوس دروازه بان لیورپول طبیعی بوده ولی واکنش وی به این فشارها بسیار مهم است.

به گزارش وبسایت نود، لوریس کاریوس دروازه بان آلمانی سابق ماینتس به دلیل نمایش های ضعیف طی چند بازی اخیر تیم لیورپول، شدیداً تحت فشار انتقادات قرار گرفته است. سادیو مانه هم تیمی کاریوس می گوید بازیکن هایی که در تمرینات لیورپول با کاریوس به طور مداوم تمرین می کنند، به خوبی از کیفیت او آگاه هستند. مانه به SKY Sports گفت:

همه می دانند که فوتبال همین است و انتقادها همیشه وجود دارند. ما همیشه با یکدیگر تمرین کرده و از کیفیت کار کاریوس آگاه هستیم و به خوبی می دانیم که او می تواند چه کمک هایی به لیورپول بکند. او نهایت توان خویش را در همه بازی ها به کار می برد. در فوتبال برای هر کسی چنین نوع انتقادهایی وجود دارد ولی واکنش ما در قبال آنها بسیار مهم است.

فشار انتقادها علیه لوریس کاریوس طی دو بازی اخیر مقابل بورنموث و وستهم شدیدتر شده است. مانه درباره وضعیت تیم لیورپول و اختلاف 6 امتیازی قرمزها با چلسی در صدر جدول می گوید:

من هنوز از رسیدن به چلسی ناامید نیستم. شاید ما در بعضی بازی ها که باید برنده می شدیم، به پیروزی دست پیدا نکردیم اما چنین چیزهایی در فوتبال اتفاق می افتند و روی هیچ کس در تیم ما اثر منفی نگذاشته است. ما در مسابقه بعد، بهترین بازی خود را انجام می دهیم تا پیروز شویم. خیلی سخت است که گمان کنید در یک بازی پیروز می شوید ولی پس از خراب کردن چند موقعیت گل در نهایت پیروز نشوید. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما می توانیم هر تیمی را در آنفیلد شکست دهیم.

سادیو مانه ملی پوش سنگالی لیورپول تاکنون 7 گل را در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رسانده است.

4464