بازگشت مرته ساکر به تمرینات آرسنال

بازگشت مرته ساکر به تمرینات آرسنال

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال آرسنال پس از بازگشت به تمرینات تیمی می تواند در دیدار این هفته توپچی های لندن جایگزین دیگر مدافع مصدوم این تیم شود.

به گزارش وب سایت نود، پس از مصدومیت شکودران موستافی که به احتمال زیاد منجر به غیبت این مدافع آلمانی در ترکیب آرسنال خواهد شد، پر مرته ساکر جایگزین این مدافع مصدوم خواهد شد.

مرته ساکر بازیکن آلمانی تیم فوتبال آرسنال در این فصل تا کنون در هیچ بازی در رقابت های لیگ برتر برای تیمش به میدان نرفته اما با حضور در تمرینات تیمی می تواند امیدوار باشد که تا در بازی این هفته برابر اورتون به آمادگی برسد. اما شکودران موستافی دیگر بازیکن آلمانی آرسنال که در تابستان از والنسیا اسپانیا به لیگ برتر آمد، عملکرد بسیار درخشانی را در رقابت های این فصل داشته است به طوری که آرسنال پس از تیم های چلسی و تاتنهام کمترین گل خورده را در بین تیم های لیگ برتری داشته است. گفته می شود که شکودران موستافی پس از مصدومیتی که در دیدار برابر استوک سیتی برای این بازیکن به حادث شد، وی پنج بازی آینده این تیم را از دست خواهد داد.

اما مرته ساکر قصد دارد تا به نوعی جای خالی موستافی را پر کند، و از هفته گذشته هم همراه سایر بازیکنان در تمرینات گروهی تیم شرکت کرده است. مرته ساکر در مورد شرایط آمادگی اش تا پیش از دیدار برابر اورتون در صفحه توئیتر خود نوشته است:

راه درازی در پیش داریم، اما بازگشت به تمرینات احساس بسیار خوشایندی است که در کنار سایر بازیکنان آرسنال می توانم تمرین کنم و احساس فوق العاده ای دارم.

2081