کلوپ: با چشمانی باز وارد بازار نقل و انتقالات ژانویه می شویم

کلوپ: با چشمانی باز وارد بازار نقل و انتقالات ژانویه می شویم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی لیورپول تاکید کرده این تیم آمادگی خرید بازیکن در ژانویه را دارد.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در نشست خبری خودش پیش از بازی چهارشنبه شب در خانه میدلزبورو با توجه به مصدومیت کوتینیو، استوریج و دنی اینگز و رفتن سادیو مانه به جام ملت های آفریقا در ماه آینده عنوان کرده تیمش وضعیت بازار نقل و انتقالات زمستانی را زیر نظر دارد و ممکن است در ماه ژانویه بازیکنی را به خدمت بگیرد.

کلوپ به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:

اگر به نیمکت ما در بازی با وستهم نگاه کنید متوجه می شوید که در خط دفاعی گزینه های باتجربه ای داریم اما در خط حمله اکثر گزینه ها جوان ها هستند. اگر شرایط همینگونه باقی بماند ما با چشمانی باز به استقبال ماه ژانویه می رویم.

اما پنجره نقل و انتقالات زمستانی شاید سخت ترین زمان برای خرید بازیکن باشد چون دیگر باشگاه ها نمی خواهند بازیکنانی که دنبال شان هستید را به شما بدهند. در ژانویه تنها بازیکنانی که نمی خواهید را می توانید بخرید. ما همیشه حواس مان به بازار نقل و انتقالات است. شاید تعجب کنید اما ما همیشه در این بخش از کارمان به شدت تلاش می کنیم چون باید نسبت به همه چیز یک بررسی اجمالی بکنیم.

سرمربی لیورپول همچنین درباره آخرین وضعیت امره جان که بازی مقابل وستهم را از دست داد گفت:

امره جان و اوریگی در تمرین به هم برخورد کردند. هر دو توانستند به ادامه تمرین بپردازند اما جان مقداری درد داشت. وضعیتش بهتر شده اما حضورش در بازی چهارشنبه در ابهام قرار دارد. مطمئنا به بازی با اورتون می رسد اما اگر بتواند روز سه شنبه تمرین کند خیلی خوب می شود.

2031