آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان

آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از یک فصل غیبت در رقابت‌های آسیایی، در فصل گذشته با کسب عنوان دوم به این رقابت‌ها بازگشت و در قرعه کشی با نمایندگان قطر و عربستان در حال حاضر همگروه شده و در انتظار تیم پیروز پلی آف است تا جدول گروه چهارم تکمیل شود.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فصل جدید این رقابت‌ها با تیم الهلال از عربستان، الریان قطر و برنده جدال نماینده امارات و تیم پیروز دیدار نماینده هند و اردن همگروه شده است.

بنگلور هند و الوحدات در مرحله سوم پلی آف با یکدیگر دیدار خواهند کرد و تیم برنده این جدال در مرحله دوم پلی آف با تیم الوحده امارات دیدار خواهد کرد تا تیم پیروز این جدال در گروه چهارم این رقابت‌ها قرار خواهند گرفت.

شاگردان ماریوس در صدر عربستان

الهلال عربستان اکنون با انجام 12 بازی در لیگ عربستان و با کسب 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. هدایت این تیم برعهده‌ی ماریوس کاپریان پانایت رومانیایی است و او از فوریه 2015 هدایت این تیم را برعهده گرفته و در آخرین دیدار خود موفق شده تیم الوحده این کشور را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد.

کارلوس ادوردو به عنوان بهترین گلزن این تیم شناخته می شود که اکنون با 14 گل زده در رده سوم جدول گلزنان لیگ عربستان قرار دارد.

لادروپ اینبار برای جبران می‌آید

دیگر تیم گروه چهارم این رقابت‌ها که با پرسپولیس همگروه است، الریان قطر است. شاگردان میشائیل لادروپ، بازیکن سابق تیم ملی اوکراین و بارسلونا و رئال مادرید اکنون برخلاف فصل گذشته شرایط مناسبی در لیگ ستارگان ندارد. آنها در فصل گذشته با قاطعیت به عنوان قهرمانی دست یافتند اما در این فصل عنوان پنجم را تا به امروز به خود اختصاص داده اند. دو شکست پیاپی برابر السد و الغرافه باعث شد تا آنها جایگاه مناسبی در این فصل کسب نکنند و البته در هفته گذشته با پیروزی مقابل الوکره به شرایط خود تا حدودی سامان دادند. رودریگو تاباتا و سرجیو گارسیا به عنوان برترین گلزنان این تیم شناخته می شوند که در این فصل 7 و 4 گل برای تیم خود به ثمر رسانده اند. لادروپ که در آخرین جدال بین دو تیم به عنوان سرمربی لخویا به تهران آمده بود با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و البته در قطر موفق شد این نتیجه را جبران کند.

خاویر آگیره مدعی مکزیکی گروه

حریف احتمالی بعدی پرسپولیس الوحده امارات خواهد بود که البته ابتدا باید با برنده جدال نماینده هند و اردن دیدار کند. با این حال هدایت این تیم برعهده خاویر آگیره، سرمربی 58 ساله مکزیکی است که پیش از این هدایت ژاپن، اسپانیول، رئال زاراگوزا، تیم ملی مکزیک، اتلتیکو مادرید، اوساسونا و ... را برعهده داشته است. الوحده در حال حاضر در جدول لیگ امارات در جایگاه ششم و با اختلاف سه امتیازی با صدر جدول قرار دارد و از سه بازیکن خارجی سود می برد. چنگ وو ریم از کره جنوبی در خط دفاعی و جرج لوییس از شیلی در خط میانی و همچنین سباستین لوکاس تاگلیابوئه از آرژانتین سه بازیکن خارجی این تیم را تشکیل می دهند. مهاجم آرژانتینی این تیم تاکنون 11 گل برای این تیم به ثبت رسانده تا زهر بالای خود را در خط حمله این تیم را نشان دهد.