نیانگ: دیگر برای میلان پنالتی نمی زنم

نیانگ: دیگر برای میلان پنالتی نمی زنم

وبسایت رسمی برنامه نود - امبایه نیانگ پس از به هدر دادن دومین ضربه پنالتی برای تیم فوتبال میلان گفت که دیگر برای روسونری پنالتی نخواهد زد.

به گزارش وب سایت نود، مهاجم 21 ساله تیم فوتبال میلان ایتالیا پس از آنکه در بازی دیشب تیم های فوتبال رم و میلان  ضربه پنالتی را از دست داد، اظهار داشت ضربه پنالتی بعدی را به جیانلوکا لاپادولا واگذار خواهد کرد.

امبایه نیانگ تا به حال دو ضربه پنالتی تیم میلان را به هدر داده است؛ نخستین پنالتی او در دیدار برابر کروتونه بود که میلان در این بازی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید؛ اما دومین پنالتی این بازیکن برای میلان در بازی شب گذشته برابر میلان بود که منجر به شکست یک بر صفر روسونری شد. نیانگ در گفتگو با تلویزیون میلان گفت:

به نظر من، عملکرد تیمی ما واقعاً خوب بود و باید همین مسیر را ادامه دهیم. به خاطر ضربه پنالتی که از دست دادیم واقعاً شرمنده هستم. دوران بسیار سختی را پشت سر می گذارم. امروز مسئولیت زدن ضربه پنالتی را بر عهده گرفتم و آن را از دست دادم که از این بابت بسیار متأسف هستم اما در این لحظه وقتی شرایط برای شما خوب نیست باید سرتان پائین بیندازید و کار خود را انجام دهید.

این دومین باری بود که لاپادولا برای تیمش پنالتی می گیرد، اما نیانگ ضربه پنالتی را از دست می دهد. وی در این باره می گوید:

امشب پیش از آنکه ضربه پنالتی را بزنم، لاپادولا به من گفت که آرام باش و تمرکز کن. پنالتی بعدی را به او خواهم سپرد زیرا او شایستگی زدن پنالتی را دارد و اعتماد به نفس او از من بیشتر است. از ابتدای فصل هم گفتیم که تیم خوب و قوی داریم. بنده مطمئن هستم که اگر بتوانیم به این ترتیب بازی کنیم بدون شک در بازی روز شنبه برابر آتلانتا سه امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد.

2081