اوبامیانگ همچنان در حسرت حضور در رئال مادرید

اوبامیانگ همچنان در حسرت حضور در رئال مادرید

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال بورسیا دورتموند باز هم از تمایل خود برای پیوستن به رئال مادرید خبر داد.

به گزارش وب سایت نود، پیر امریک اوبامیانگ ملی پوش گابنی بار دیگر از علاقه خود برای انتقال به سانتیاگو برنابئو پرده برداشت. این مهاجم 27 ساله در هر دو دیدار رفت و برگشت در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری مقابل رئال مادرید گلزنی کرد.

به گزارش beIN Sports، پیر امریک اوبامیانگ بار دیگر به این مسئله اشاره کرد در صورتی که مسئله انتقال او به رئال مادرید قطعی نشود، او نا امید نخواهد شد. وی در این گفتگو اظهار داشت:

رسانه ها گمانه زنی های زیادی در این زمینه انجام داده اند. حضور در رئال مادرید رؤیای دوران کودکی من بوده. اما همانطور که همیشه گفته ام فعلاً در بورسیا دورتموند بازی می کنم و از حضور در این تیم خوشحالم. بازی در این باشگاه واقعاً برای من خوب بوده است. حتی خودم واقعاً نمی دانم که آیا رئال مادرید مرا می خواهد یا نه. اگر رئال مادرید به سراغ من بیاید عالی خواهد شد. اما اگر چنین اتفاقی هم نیفتد، زندگی برایم ادامه خواهد داشت و هیچ مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

از پاریسن ژرمن هم به عنوان دیگر مقصد احتمالی این بازیکن نام برده می شود. وی در تأیید اینکه آیا تماس هایی از سوی مسئولین تیم فرانسوی با او گرفته شده یا نه، گفت:

بله از سوی مسئولان PSG تماس هایی صورت گرفته است.

2081