پیش بازی اورتون - آرسنال؛ سه امتیاز حیاتی برای هر دو تیم

پیش بازی اورتون - آرسنال؛ سه امتیاز حیاتی برای هر دو تیم

وبسایت رسمی برنامه نود - اورتون سه شنبه شب در گودیسون پارک میزبان آرسنال است.

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه شب در آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، اورتون در گودیسون پارک میزبان آرسنال است. این بازی تقابل تیم دوم لیگ برتر است با تیم نهم جدول. آرسنال برای حفظ فاصله با رقبا در کورس قهرمانی، به دنبال سه امتیاز این بازی خارج از خانه است، اورتون هم که در ده بازی گذشته اش در لیگ برتر، فقط یک برد را کسب کرده است. امیدوار است تا بالاخره به روند ناکامی خود پایان دهد.

آرسنال بعد از دو تساوی در مقابل تاتنهام و یونایتد، سه بازی قبلی خود را در لیگ جزیره با پیروزی به پایان رسانده است. تیم ونگر در شش بازی قبلی خود در لیگ برتر، 4 برد کسب کرده است. آن ها در سه بازی قبلی خود در لیگ جزیره، در هر بازی حداقل سه گل زده اند.

اورتون در شش بازی قبلی خود در لیگ جزیره، سه شکست را تجربه کرده است که هر سه شکست در خارج از خانه بوده و شرایط این تیم در خانه اندکی بهتر بوده است. آن ها در سه بازی قبلی خود در خانه در لیگ برتر، مقابل یونایتد و سوانزی مساوی کرده اند و در مقابل وستهم 2-0 پیروز شده اند.

فصل پیش آرسنال در هر دو بازی پیروز شد. بازی برگشت دو تیم در گودیسون پارک، با پیروزی 2-0 تیم ونگر پایان یافت. البته اورتون در خانه آمار خوبی در لیگ برتر دارد و ده بازی است که در خانه در لیگ برتر شکست نخورده است. البته آرسنال هم 14 بازی است که در لیگ برتر شکست نخورده است. آن ها بعد از باخت در هفته اول مقابل لیورپول، شکستی را در لیگ برتر نپذیرفته اند.

موستافی دچار مصدومیت شده است و حدود سه هفته قادر به بازی نیست. در غیاب او احتمالاً گابریل در خط دفاع به میدان خواهد رفت. رمزی هم به احتمال فراوان آماده ی این بازی نخواهد بود. مرتساکر، کازورلا و ولبک هم همچنان غایب هستند.

محمد بشیچ و بولاسی به این بازی نمی رسند. اما کومان مشکل دیگری از نظر مصدومیت بازیکنانش ندارد. احتمال می رود والنسیا، لنون و بارکلی در این بازی به ترکیب اصلی اورتون راه پیدا کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

 آمار و اطلاعات مسابقه؛

اورتون در هجده بازی قبلی خود در لیگ برتر مقابل آرسنال، فقط یک بار پیروز شده است. برد 3-0 در آپریل 2014. شش تساوی و یازده باخت.

آرسنال با کسب 29 برد مقابل اورتون، بیش از هر تیم دیگری در مقابل این تیم در لیگ برتر پیروز شده است.

اورتون در بازی های لیگ، 93 بار مقابل آرسنال شکست خورده است که این آمار بیشترین تعداد شکست یک تیم انگلیسی در مقابل تیمی دیگر در رقابت های لیگ است.

آرسنال در صورت برد در مقابل اورتون، دوازدهمین بردش را در گودیسون پارک جشن می گیرد. آرسنال در ویلاپارک، دوازده بار پیروز شده است که بهترین امار این تیم در بازی های خارج از خانه، در این ورزشگاه است.

در 4 بازی قبلی دو تیم در لیگ برتر، اورتون در هر بازی، دقیقاً دو گل از آرسنال دریافت کرده است.

ژیرو در شش بازی قبلی خود مقابل اورتون، پنج گل زده است.

آرسنال از فوریه 2006 که در مقابل لیورپول شکست خورد، هرگز در یک مسابقه لیگ برتری در روز سه شنبه، شکست نخورده است. ده برد و هفت تساوی.

لوکاکو روی دوازده گل از پانزده گل اخیر اورتون در لیگ برتر، تاثیر مستقیم داشته است. نه گل و سه پاس گل.

از ابتدای فصل 2013-2014؛ از 187 گل اورتون در لیگ برتر، لوکاکو 52 گل این تیم را به ثمر رسانده است. 28 درصد.

سانچز در 26 بازی قبلی آرسنال، روی 26 گل تاثیر مستقیم داشته است. 18 گل و 8 پاس گل.

2021