ویارئال 3-0 اتلتیکو مادرید؛ زیردریایی ها اتلتی را غرق کردند

ویارئال 3-0 اتلتیکو مادرید؛ زیردریایی ها اتلتی را غرق کردند

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم ویارئال و انلتیکو مادرید از هفته پانزدهم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید که با 25 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سوسیه داد در رتبه پنجم لالیگا قرار دارد برای بازگشت به کورس قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در ال مادریگال دارد. از سوی مقابل زیر دریایی های زرد نیز که با 23 امتیاز در رتبه ششم لالیگا قرار دارد نیز با پیروزی در این دیدار میتواند شرایطش را در جدول بهبود ببخشد و برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند.

ویارئال: آسنخو - ماریو - گونزالس - رویز - کاستا - دوس سانتوس - تریگوروس - برونو - سوریانو - پاتو - سانسونه

اتلتیکو مادرید:اوبلاک - خوانفران - ساویچ - گودین - هرناندز - کوریا - گابی - تیاگو - کوکه - گامیرو - گریزمان

بر خلاف انتظار ویارئال این دیدار را هجومی آغاز کرد و اجازه حمله به اتلتی را نداد. با این حال زیر دریایی‌ها نیز موفق به ایجاد خطری جدی روی دروازه حریف نشدند. حدود یک سوم از زمان این دیدار بیشتر در میانه میدان گذشت و خطر جدی روی دروازه ها ایجاد نشد.

دقیقه 28: هافبک ویارئال توپ از دست رفته تیاگو را به زیبایی برای تریگروس ارسال کرد و این بازیکن موفق شد یک گل مهم دیگر برای تیمش به ثمر برساند.

دقیقه 31: گریزمان در موقعیت مناسبی در محوطه جریمه قرار گرفت اما موفق نشد از پس آسنخو بر بیاید تا نتیجه این دیدار همچنان 1-0 به سود تیم میزبان باشد.

دقیقه 38: ارسال برونو در محوطه جریمه به پاتو رسید و پاس کات بک این بازیکن برزیلی دوس سانتوس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او گل دوم این دیدار را به ثمر برساند.

نیمه نخست این دیدار با برتری کامل زیر دریایی ها همراه بود و این تیم موفق شد با نتیجه ای خوب به رختکن برود.

نیمه دوم این دیدار علی رغم انتظار باز هم با حملات ویارئال شروع شد. پاتو و دوس سانتوس موقعیت‌های خوبی را برای زیر دریایی‌ها از دست دادند و شاگردان ال‌چولو نیز پس از گذشت نیمی از نیمه دوم موفق شدند حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما توانایی ترتیب دادن حمله‌ای خطرناک روی دروازه تیم میزبان را نداشتند.

دقیقه 62: ضربه گریزمان با برخورد به تریگروس راهی کرنر شد، اتلتی از این کرنر نیز سودی نبرد چراکه دوس سانتوس به خوبی توپ ارسالی را دفع کرد.

در ادامه بازیکنان اتلتی حتی در به گردش در آوردن توپ نیز با دشواری‌هایی روبرو بودند تا در کنار زمین سیمئونه بیش از پیش عصبانی باشد. در 20 دقیقه پایانی این دیدار خط دفاع ویارئال بیش از پیش منسجم عمل کرد و به حریف اجازه نداد تا موقعیت حساسی روی دروازه این تیم ایجاد کنند.

دقیقه 93: ان دیایه بیرون محوطه با خطای مدافع اتلتی مواجه شد اما داور به درستی آن صحنه را آوانتاژ داد و پاس این بازیکن برای سوریانو باعث شد تا این بازیکن گل سوم این دیدار را نیز به ثمر برساند.

نیمه دوم این دیدار در شرایطی به پایان رسید که دفاع منسجم ویارئال هیچ اجازه ای به اتلتی نداد تا خطری جدی روی دروازه آن ها ایجاد کند و در نهایت ویارئال این دیدار را با نتیجه ای مناسب به سود خود به پایان برد.

1899