کومان: همه در اورتون پایین تر از سطح انتظار کار کرده اند، حتی خود من!

کومان: همه در اورتون پایین تر از سطح انتظار کار کرده اند، حتی خود من!

وبسایت رسمی برنامه نود - کومان درباره شرایط فعلی تیمش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، اورتون در حالی سه شنبه شب در لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال است که تیم کومان در ده بازی گذشته اش در لیگ برتر انگلیس، فقط یک برد را کسب کرده است، آن ها شنبه نیز در مقابل واتفورد شکست خوردند تا پنحمین باخت خود را در شش بازی خارج از خانه گذشته در لیگ برتر، تجربه کرده باشند. کومان در آستانه ی دیدار با آرسنال این چنین گفته است:

بسیاری از نظرات را درباره ی تیم می دانم. خودم هم بابت این نتایج ناامید هستم، این چیزی نیست که از تیم انتظار می رود. قرار نیست در همه ی بازی ها پیروز شویم ولی یک برد در ده مسابقه، قطعاً پایین تر از سطح انتظار و عملکردی ضعیف است، این عملکرد بد، شامل همه است، حتی خودم. اما بعضی اوقات باید شرایط این چنینی را درک کرد، پیدا کردن پاسخ آن آسان نیست. این که فقط به بازیکنان بگویید، بیشتر بجنگید، بیشتر بدوید، مشکل را حل نمی کند.

البته که باید پشت درهای بسته، برای آینده و درست کردن اوضاع، تلاش کنیم. ولی مشکل در حال حاضر وجود دارد و باید آن را سریعتر حل کرد. بازیکنان باید تعهد خود را به درون زمین بیاورند. ان ها باید کیفیت خود را نشان دهند. ما در مورد لزوم کسب نتیجه با همدیگر صحبت کرده ایم ولی واقعاً زمان کمی پیش رو داریم. بازی ها، پشت سر هم از راه می رسند. هر هفته در مورد این موضوع، با هم صحبت می کنیم. صحبت های خوبی مطرح شده است ولی در نهایت همه چیز در مستطیل سبز رقم می خورد و نه در چاردیواریِ اتاق جلسه.

آرسنال رقیب متفاوتی نسبت به واتفورد است. آن ها بازیکنان با کیفیت و باکلاسی در ترکیب خود دارند. می دانیم که در مقابل آن ها باید چه کار کنیم. اگر فشرده بازی کنیم، می توانیم کار را برای حریف سخت کنیم. این تیم آرسنال بهتر از تیم گذشته خود است. این فصل، آرسنال بالانس بهتری بین خط دفاع و خط حمله دارد و البته جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب می شوند.

2021