شرینگهام: هری کین باید از ابراهیموویچ یاد بگیرد

شرینگهام: هری کین باید از ابراهیموویچ یاد بگیرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سابق تیم های منچستر یونایتد و تاتنهام معتقد است هری کین می تواند از هوش بالای ابراهیموویچ در جایگری نکات بسیار زیادی را بیاموزد.

به گزارش وب سایت نود، تدی شرینگهام مهاجم سابق تیم ملی انگلیس می گوید هری کین مهاجم تیم فوتبال تاتنهام می تواند از زلاتان ابراهیموویچ به عنوان یک بازیکن چیزهای زیادی یاد بگیرد. هری کین 23 ساله سومین فصل حضورش در تاتنهام را پشت سر می گذارد در حالیکه زلاتان 35 ساله در هفدهمین فصل حضور در تیم های مختلف باشگاهی در اروپاست و با باشگاه های بزرگی از مثل یوونتوس، میلان، اینتر، بارسلونا و پاریسن ژرمن به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است.

تدی شرینگهام در مورد مهاجم تاتنهام به دیلی میل گفت:

هری کین سرآمد همه مهاجمان انگلیس است و همه ویژگی های یک مهاجم را دارد و بازیکنی تک بعدی نیست. منظور من فقط گلزنی نیست بلکه هری کین در نبردهای هوایی بسیار خوب است و می تواند به خوبی حفظ توپ کند.

شرینگهام با مقایسه زلاتان و هری کین ادامه داد:

زلاتان در آخرین دوران بازی خود قرار دارد و بسیار هم باتجربه است در حالیکه کین حداقل تا 10 سال دیگر می تواند بازی کند. زلاتان در خیلی از باشگاه های اروپایی افتخارات زیادی را به دست آورده و همه نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی می داند. او در هرگز خود را در موقعیت نامناسب قرار نمی دهد، همیشه جایگیری خوبی دارد و در جای مناسب برای گلزنی می ایستد. او واقعاً بازیکن برجسته و شاخصی است. اگر او بتواند به همین روند فعلی از زمان حضورش در انگلیس ادامه دهد و گلزنی کند، به نظر من به بازیکن بزرگی بدل خواهد شد.

هری کین اخیراً قرارداد جدیدی با تاتنهام امضاء کرده و تا سال 2022 در این تیم بازی خواهد کرد؛ تدی شرینگام علیرغم اینکه از ماندن هری کین بسیار خوشحال است، اما به عقیده وی این مهاجم ملی پوش می تواند در باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کند. وی در این باره گفت:

همه باشگاه های بزرگ فوتبال در دنیا علاقمند هستند تا هری کین را جذب کنند. او می توانست با مبالغ هنگفتی به باشگاه های بزرگ برود اما او عاشق بازی در تاتنهام با مربیگری پوچتینو است.

2081