راه آهن دوباره پول ندارد!

راه آهن دوباره پول ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، حسین رشیدی – مدیر عامل باشگاه راه آهن در این باره می گوید: خیلی ها فکر می کنند ما مظلوم نمایی می کنیم. در صورتی که این طور نیست. با کمک هایی که شد توانستیم به کرمان سفر کنیم اما برای سفر به بوشهر پول نداریم. برنامه امان این بود که با اتوبوس به بوشهر سفر کنیم اما با توجه به بعد مسافتی کادر فنی و بازیکنان مخالف هستند که این طبیعی است. با این شرایط فکر می کنم قادر نباشیم برای سفر به بوشهر برنامه ریزی کنیم. البته این را هم خوب می دانیم اگر در دو بازی حاضر نباشیم از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهیم شد.

رشیدی در خصوص اینکه گفته می شود تیم برای تمرین توپ ندارد، گفت:  نه. البسه و امکانات ورزشی را با قرض گرفتن و نسیه خریداری کرده ایم و این طور نیست که توپ برای تمرین نداشته باشیم. منتهی امر دیگر کسی حاضر نیست به ما قرض دهد. از نظر مالی در خط قرمز هستیم و همان طور که اشاره شده احتمال اینکه به بوشهر سفر نکنیم خیلی زیاد است. ما اصلا نیتمان نیست که از حضور در بازی ها انصراف دهیم اما شاید با این مشکلات چاره ای جزء این وجود نداشته باشد!

مدیر عامل باشگاه راه آهن در پایان گفت: : متاسفانه عدم مدیریت صحیح و بی برنامگی باعث این مشکلات شد و ای کاش راه‌آهن به بخش خصوص واگذار نمی‌شد و اگر هم این اتفاق روی می‌داد تضمین‌های لازم گرفته می‌شد تا این باشگاه قدیمی به این روز نیفتد. . قطعا اگر راه‌آهن در شهرستان بود استاندار و شهردار به داد این تیم می‌رسیدند اما در تهران با توجه به حضور تیم‌های بزرگ راه‌آهن اصلا دیده نمی‌شود و هیچ حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد.