رئال مادرید 3 - 2 دپورتیوو لاکرونیا؛ بازگشت رؤیایی در راموس تایم

رئال مادرید 3 - 2 دپورتیوو لاکرونیا؛ بازگشت رؤیایی در راموس تایم

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته پانزدهم رقابت های لالیگا، تیم رئال مادرید در غیاب چنده مهری کلیدی خود در خانه موفق شد باز هم در ثانیه های پایانی شکست را به پیروزی 3-2 تبدیل کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه زیدان به تعدادی از ستاره های اصلی تیم برای حضور در جام باشگاه های جهان استراحت داده بود، در خانه موفق شد با وجود شکست 2-1 تا دقیقه '84، به بازی برگشته و 3 امتیاز حیاتی را به شکلی دراماتیک کسب کند و به این ترتیب روند شکست ناپذیری زیدان به 35 بازی رسید تا به تنهایی رکورد دار تاریخ باشگاه شود.

دقیقه '35: روی ضربه ایستگاهی ارسالی از سمت راست به داخل محوطه رئال مادرید، ضربه سر خطرناک سلسو بورخس به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و با بدشانسی وارد دروازه نشد. این بازیکن یک بار هم در دقیقه '29 توپ را به تیر دروازه مادریدی ها زده بود.

دقیقه '50 (1-0)(آلوارو موراتا): روی پاس ایسکو پشت محوطه، موراتا صاحب توپ شد و با چرخشی عالی و شوتی فوق العاده زیبا توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد تا بالاخره رئال مادرید پیش بیفتد.

دقیقه '63 (1-1)(خوسلو): در حالیکه بازی در اختیار تیم میزبان بود، روی اشتباه فاحش کاسمیرو در خط دفاعی، بازیکنان دپورتیوو توپ را گرفته و در سمت چپ محوطه به خوسلو، بازیکن سابق رئال مادرید سپردند تا این بازیکن با شوت پای چپ تماشایی خود توپ را به طاق دروازه ناواس بفرستد.

دقیقه '65 (1-2)(خوسلو): محصول آکادمی رئال مادرید تیم سابقش را به شدت تنبیه کرد؛ توپی که آندونه از سمت راست به شکل زمینی به داخل محوطه فرستاد، با لغزش بد موقع راموس، نصیب خوسلو شد تا این بازیکن با ضربه ای زمینی توپ را میان پاهای ناواس به گل دوم تبدیل کند.

دقیقه '84 (2-2)(ماریانو دیاز): تعویض زیدان هم نتیجه داد؛ ارسال لوکاس وازکز از سمت راست، با ضربه سر ماریانو در میان نگاه های دروازه بان وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه '2+90 (3-2)(سرخیو راموس): باز هم راموس و باز هم دقایق پایانی؛ کرنر ارسالی کروس از سمت چپ با ضربه سر کاپیتان پیش تاخته مادریدی ها وارد دروازه شد تا تیم زیدان شکست را به پیروزی تبدیل کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

ویدئوی خلاصه بازی را از اینــجا ببینید.

1771