کلوپ بار دیگر تأکید کرد؛ جو گومز فقط به صورت دائمی واگذار می شود نه قرضی

کلوپ بار دیگر تأکید کرد؛ جو گومز فقط به صورت دائمی واگذار می شود نه قرضی

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس اعلام کرد مدافع جوان این تیم در نقل و انتقالات ژانویه به طور قرضی لیورپول را ترک نخواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، یورگن کلوپ تأکید کرد که جو گومز در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به هیچ وجه با قراردادی قرضی از لیورپول جدا نخواهد شد. مدافع کناری لیورپول که در دوره مربیگری یورگن کلوپ در آنفیلد تنها یک بازی برای این تیم انجام داده، در اکتبر گذشته در حین تمرینات تیمی مصدوم شد.

جو گومز 19 ساله تا پیش از مصدومیت، در زمان مربیگری برندن راجرز سرمربی پیشین لیورپول، به طور میانگین از هر 8 بازی لیگ برتر، در 5 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت. گومز که پیش از این در چارلتون اتلتیک توپ می زد، در هفته های اخیر دو بازی به صورت کامل برای تیم زیر 23 سال باشگاه انجام داد تا نشان دهد کم کم آماده حضور در تیم اصلی لیورپول می شود. از اینرو گمانه زنی هایی در مورد این مسئله وجود دارد که آیا این بازیکن به منظور تجربه اندوزی و حضور بیشتر در میدان، ادامه فصل را در تیم دیگری توپ خواهد زد یا در لیورپول خواهد ماند. یورگن کلوپ درباره وضعیت مدافع جوان تیمش تأکید کرد گومز ناگزیر است به باشگاه دیگری برود تا بتواند به تدریج به شرایط مطلوب جسمانی و آمادگی کامل برگردد. به گزارش Liverpool Echo، یوگن کلوپ در همین زمینه اظهار داشت:

به هیچ وجه گومز را به طور قرضی به تیم دیگری واگذار نخواهیم کرد. از نظر ما، این مسئله امکان پذیر نیست. ما صحبت های خیلی خوبی با هم داشتیم. نظر من در مورد جو گومز اینست که او بدون شک یک پدیده و استعداد باورنکردنی است. او گرفتار مصدومیت طولانی مدتی شد و اگر بخواهیم او را به صورت قرضی به تیم دیگری واگذار کنیم، با توجه به کیفیت بالای گومز، از او در همه بازیها در ترکیب تیم استفاده خواهد شد. در صورتی که در شرایط فعلی، گومز نباید تحت بازی های زیاد و پرفشار قرار گیرد.

کلوپ در ادامه افزود:

از آنجائیکه مصدومیت گومز خیلی طولانی شد، باید به ما اجازه بدهد تا در مورد او قضاوت و تصمیم گیری کنیم؛ اینکه چه زمانی بازی کند، چه زمانی بازی نکند، استراحت کند، تمرینات ویژه ای را انجام دهد و .....

لیورپول در حاضر با کمبود بازیکن در پست جو گومز مواجه است. در اکثر بازی های این فصل، از جیمز میلنر در این پست استفاده شده است.

2081