اوریگی: پیشنهاد بایرن مونیخ و منچستر یونایتد را رد کردم چون لیورپول جایی است که دوست دارم در آن بازی کنم

اوریگی: پیشنهاد بایرن مونیخ و منچستر یونایتد را رد کردم چون لیورپول جایی است که دوست دارم در آن بازی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم بلژیکی لیورپول ادعا کرد پیش از پیوستن به این تیم انگلیسی، شانس حضور در تیم های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ را داشته است اما از حضور در این تیمها صرفنظر کرده بود.  

به گزارش وب سایت نود، دیووک اوریگی فاش کرد که چگونه پیش از حضور در آنفیلد، فرصت حضور در تیم های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ را از دست داده است.  

اوریگی مدعی است در 15 سالگی باشگاه منچستر یونایتد خواهان جذب او بود اما وی به لیل فرانسه رفت. اوریگی پس از بازی های تأثیرگذار و درخشان در لیگ یک فرانسه، در سال 2014 به لیورپول پیوست. این بازیکن ملی پوش بلژیکی قصد داشت به یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس بپیوندد تا بایرن مونیخ. به گزارش fourfourtwo، مهاجم 21 ساله لیورپول در این باره گفت:

فوتبال حرفه ای را با تیم ملی زیر 16 سال آغاز کردم. برای من سال بسیار خوبی بود و بسیاری از آکادمی های استعدادیابی نزد پدرم آمدند. شنیدم که منچستر یونایتد خواهان عقد قرارداد با من بود، و همچنین چند باشگاه ایتالیایی و آلمانی. من از کمپ تمرینی باشگاه لیل دیدن کردم. بسیار شگفت زده شدم. می دانستم که ادن هازارد چگونه از وقتی که بازیکنی جوان بوده در همین تیم رشد و پیشرفت کرد تا اینکه به بازیکن بزرگی بدل شد و همراه با این تیم به مقام قهرمانی لیگ فرانسه رسید؛ همین مسئله نکته بسیار جالب و امیدوار کننده ای برای من بود. لیل از شهرت و آوازه بسیار خوبی در زمینه پرورش بازیکنان جوان برخوردار است.

اوریگی که در این فصل 11 بازی برای لیورپول انجام داده، در ادامه گفت:

احساسم به من گفت که به لیل بروم. خاطرم هست که از مدرسه برگشتم و در آشپزخانه نشستم که پدرم به من گفت تصمیم گیری بر عهده توست، دوست داری چه کار کنی؟ و من هم گفتم تصمیم گرفته ام که به لیل بروم.

دیووک اوریگی در خصوص پیوستنش به لیورپول هم توضیح داد:

در سال 2014، پیشنهادهای مختلفی از چندین کشور داشتم. بایرن مونیخ هم برای به خدمت گرفتن من ابراز تمایل کرده بود، اما من به لیورپول آمدم، تسهیلات و امکانات باشگاه را دیدم. و زمانی که در تعطیلات بودم، از کمپ تمرینی لیورپول هم بازدید کردم و صحبت هایی را با برندن روجرز مربی وقت لیورپول انجام دادم. وقتی به لیورپول آمدم، همه نام مرا می دانستند؛ آنها فیلم بازی های من حتی در رده زیر 15 سال را تماشا می کردند. آنها از کیفیت و توانایی هایبازی من به خوبی آگاه بودند. آنجا بود که به ارزش های باشگاهی که دوست داشتم پی بردم؛ و همان موقع متوجه شدم که این همان تیمی است که می خواهم در آن بازی کنم.

2081