ستارگانی که برای حضور در چاپکوئنسه ابراز آمادگی کرده اند؛ از کاکا تا ریکلمه و رونالدینیو

ستارگانی که برای حضور در چاپکوئنسه ابراز آمادگی کرده اند؛ از کاکا تا ریکلمه و رونالدینیو

وبسایت رسمی برنامه نود - دو هفته پیش، بازیکنان چاپکوئنسه آماده حضور در فینال جام باشگاه های آمریکای جنوبی بودند. تیمی که فقط دو فصل تجربه حضور در لیگ برتر برزیل را داشت، در عین ناباوری در آستانه کسب افتخاری مهم در سطح قاره قرار داشت اما در اتفاقی غیرمنتظره اعضای این تیم در سفر به کلمبیا برای بازی با اتلتیکو ناسیونال کشته شدند.

به گزارش وبسایت نود، سقوط هواپیمای چاپکوئنسه در نزدیکی مدلین 71 کشته به جای گذاشت و از بازیکنان این تیم فقط سه بازیکن زنده ماندند که با توجه به جراحات وارده بعید است که شانسی برای ادامه فوتبال نداشته باشند.

در چنین شرایطی برخی از سرشناس ترین بازیکنان دنیای فوتبال برای حضور در تیم چاپکوئنسه ابراز آمادگی کرده اند. آنها می خواهند که به تیم چاپکوئنسه کمک کنند تا دوباره همه چیز را از نو بسازد و امید دوباره ای را در میان مردم سوگوار شهر چاپکو زنده کنند.

روزنامه آس تیمی از مطرح ترین چهره هایی که برای حضور در تیم چاپکوئنسه ابراز آمادگی کرده اند را تشکیل داده است: نتو (دروازه بان نیمکت نشین یوونتوس)، مایکون (ستاره سابق اینتر که در حال حاضر در رم بازی می کند)، داگلاس (مدافع سابق بارسلونا که در حال حاضر در اسپورتینگ گیخون بازی می کند)، گودجانسن (ستاره سابق بارسلونا و چلسی که آخرین حضورش در لیگ هند بوده است)، آلیسون لوپز (هافبک دفاعی سانتوس)، کاکا (ستاره سابق رئال و میلان که اخیرا در اورلاندو سیتی بازی می کرد)، لوکاس سیلوا (هافبک رئال که به علت مشکل قلبی امسال بازی نمی کند)، آدریانو (ستاره سابق اینتر که اخیرا در لیگ دسته سه آمریکا حضور داشته است)، ریکلمه ( ستاره سابق بارسلونا که دو سال است از فوتبال بازنشسته شده)، زی روبرتو (ستاره سابق میلان و رئال مادرید که هنوز در سن 41 سالگی در پالمیراس می درخشد) و رونالدینیو (ستاره سابق میلان که آخرین تیمش فلومیننزه بوده است).

1140