زی روبرتو در 43 سالگی هم قصد بازنشستگی ندارد؛ هدف بعدی قهرمانی در کوپا لیبرتادورس

زی روبرتو در 43 سالگی هم قصد بازنشستگی ندارد؛ هدف بعدی قهرمانی در کوپا لیبرتادورس

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بایرن مونیخ در 42 سالگی هنوز هم به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کند و قرارداد خود را یک سال دیگر با پالمیراس تمدید کرد.

به گزارش وب سایت نود، زی روبرتو بازیکن کهنه کار باشگاه پالمیراس برزیل که در آستانه 43 سالگی قرار دارد، اعلام کرد هیچ برنامه ای برای خداحافظی از فوتبال ندارد و قصد دارد همچنان در میادین فوتبال حاضر باشد.

هافبک سابق تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ همراه با تیم های مختلف به عناوین و افتخارات متعددی دست یافت؛ ملی پوش سابق برزیل طی سال های 2002 تا 2009، همراه با رئال مادرید به یک قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در در بایرن مونیخ هم چهار بار فاتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان شد. زی روبرتوی برزیلی در پالمیراس همچنان به دنبال موفقیت و کسب عناوین قهرمانی است؛ وی در این تیم یک قهرمانی در لیگ برزیل موسوم به کاپناتو برزیلیرو و یک قهرمانی در جام حذفی را هم به کارنامه افتخارات خود اضافه کرد. این بازیکن با وجود سن بالا تصمیم گرفت یک سال دیگر هم برای پالمیراس بازی کند و امیدوار باشد تا برای نخستین بار در دوران فوتبال خود جام لیبرتادورس را هم به ویترین افتخارات خود اضافه کند. زی روبرتو در گفتگو با خبرنگاران حرف هایش را اینگونه بیان کرد:

بزرگترین انگیزه و محرک من برای بازی کردن فتح جام لیبرتادورس بوده؛ به همه اهداف تیمی خود دست پیدا کرده ایم؛ فتح جام حذفی برزیل در فصل گذشته، و حالا هم قهرمانی در رقابت های برزیلیرو. زمانی که به پالمیراس آمدم به مسئولان باشگاه گفتم که برای وقت گذرانی و وقت تلف کردن به اینجا نیامده ام بلکه می خواهم با عملکرد خود بخشی از تاریخ باشگاه را به نام خودم ثبت کنم تا تصویر مرا در رختکن تیم نصب کنند که این اتفاق برایم افتاد و از این بابت بسیار خوشحالم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال آبنده هم در میادین توپ خواهد زد، گفت:

در دوران حرفه ای فوتبال هنوز قهرمانی در جام لیبرتادورس را تجربه نکرده ام و خیلی دوست دارم پیش از بازنشستگی قهرمانی در این جام را هم به دست بیاورم. حالا به تعطیلات طولانی خواهم رفت زیرا در این فصل فشار زیادی روی تیم ما بود و خیلی احساس خستگی می کنم. به نظرم تمام فشارهای 22 سال قهرمان نشدن پالمیراس در برزیلیرو همه روی دوش ما سنگینی می کرد. فصل آینده بسیار امیدوار کننده خواهد بود.

2081