پیش بازی کلن - دورتموند؛ زنبورها به دنبال پاره کردن نوار ناکامی مقابل کلن

پیش بازی کلن - دورتموند؛ زنبورها به دنبال پاره کردن نوار ناکامی مقابل کلن

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته چهاردهم بوندس لیگا کلن میزبان دورتموند خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، از هفته چهاردهم بوندس لیگا و در دیداری حساس کلن در راین انرژی آرنا میزبان دورتموند خواهد بود. این بازی از راس ساعت 18 روز شنبه به وقت ایران آغاز خواهد شد. قضاوت این بازی برعهده فلیکس تسوایر داور 35 ساله اهل برلین خواهد بود.

وضعیت کلی دو تیم

کلن: هفته گذشته در هوفنهایم متحمل شکستی سنگین شدند اما هنوز برای رسیدن به رده های بالای جدول امید دارند. کلن هم اکنون با کسب 22 امتیاز در مکان ششم جدول و پشت سر دورتموند 24 امتیازی قرار دارد. مهم ترین غایب کلن برای دیدار مقابل دورتموند تیمو هورن خواهد بود که به دلیل شکستگی دست در چند هفته اخیر برای این تیم به میدان نرفته است. دیگر غایب سرشناس این تیم لئوناردو بیتنکورت خواهد بود که شانس رویارویی با هم بازی های سابق خود را از دست داد.

دورتموند: پس از کسب برد 4-1 مقابل گلادباخ در وسط هفته تیم توخل رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو 2-2 متوقف کرد و با آمادگی کامل پای به این دیدار خواهند گذاشت. اکنون تمام تمرکز توخل روی این قرار دارد که فاصله امتیازی آن ها با بایرن مونیخ بیشتر نشود. برای بازی مقابل کلن گوتسه، سوبوتیچ، بورکی و شاهین نمی توانند تیم دورتموند را همراهی کنند.

حقایق و نکات ویژه بازی

• پیر امریک اوباماینگ فقط مقابل دو تیم در بوندس لیگا موفق به گلزنی نشده است؛ کلن و لایپزیگ.

• کلن در 4 بازی اخیر مقابل دورتموند 8 امتیاز کسب کرده است و در دو فصل اخیر مقابل این تیم شکست نخورده اند. دورتموندی ها مقابل هیچ یکی از تیم های کنونی بوندس لیگا چنین رکورد منفی ای ندارند.

• تاکنون 9 بازی رو در روی این دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

• در 6 بازی خانگی این فصل کلن 14 امتیاز کسب کرده است. در 8 بازی اخیر در ورزشگاه خانگی شکست نخورده اند و این بهترین نمایش آن ها از فصل 1989/90 محسوب می شود.

• تمامی 7 شکست توماس توخل در بوندس لیگا همراه دورتمون در بازی های خارج از خانه به دست آمده است. دورتموند تحت هدایت توخل در بازی های خانگی میانگین 2.61 امتیاز در هر بازی را دارد و در بازی های خارج از خانه این میانگین به 1.7 کاهش می یابد.

• آنتونی مودست که در دو بازی آخر در گلزنی ناکام بوده در 13 گل از 18 گل این تیم در فصل جاری موثر بوده است.

• دروازه بان های اصلی دو تیم به دلیل مصدومیت نیم فصل اول رقابت ها را از دست داده اند.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899