درودگر: مساله جادوگری فوتبال مثل جلسات کمیسیون اصل 90 نشود

درودگر: مساله جادوگری فوتبال مثل جلسات کمیسیون اصل 90 نشود

مدیرعامل سابق ملوان گفت: اگر گزارشاتی که به مجلس داده شده، واقعی است چرا رسیدگی نمی شود.

به گزارش کاپ، ز اظهار داشت: اولین باری که با پدیده جادوگری برخورد کردم در زمان مدیری مربوط به یکی از تیم های صنعتی بود. جادوگری نزد او رفت و گفت این بازی را با 4 گل می برید. همین اتفاق افتاد. برای بازی بعد گفت که از این به بعد می بازید ولی اگر می خواهید این روند متوقف شود باید با من قرارداد ببندید. فکر می کنم سال 81-80 بود. مدتی بعد  یکی از تیم های نظامی با او قرارداد بست.

وی افزود: یک بار این آقا به مربی تیم گفت فلان بازیکن گل برتری شما را می زند.  او بازیکنی را گفت که پایش در گچ بود. مربی تیم هم اسم او را در بین 18 نفر داد و وقتی او را به زمین فرستاد همین بازیکن تنها گل بازی را زد.

درودگر بیان داشت: چندی بعد یکی از مدیران تیم های صنعتی جنوب به من مراجعه کرد و گفت این جادوگر 400 میلیون قرار داد  از من می خواهد گفتم اگر این آقا را می خواهید چرا 500 میلیون قرارداد با مربی بسته ای؟ البته یک مربی جوان هم تا مدتها با این جادوگر در ارتباط بود.  مربی که در همان تیم صنعتی تهرانی بود و تا 5-4 سال پیش هم در فوتبال بود.

وی افزود: 1.5 سال قبل از آمدن به نساجی آقایی نزد من آمد و گفت از سال گذشته طلب دارم. وقتی از او دلیل طلبش را پرسیدم گفت که مشاور هستم. اما من گفتم پولی نمی دهم. این حادوگر با یک مربی و یک بازیکن تیم های بزرگ تهرانی در ارتباط بود. او می گفت سال گذشته تیم را نگه داشتم. گفت که ارتباطات و توانایی های من باعث شده است. گفتم تلاش کنید زندگی خودتان را موفق تر کنید.

درودگر در خاتمه در ارتباط با راهکار خود به فدراسیون اذعان داشت: زمانی که من فدراسیون بودم این مساله تا این اندازه گسترده نشده بود. اما  اگر از من بپرسند بهترین رییس فدراسیون، می گویم صفایی فراهانی بهترین رییس فدراسیون بود. در مقایسه با کفاشیان، تاج را نصفه و نیمه قبول دارم و می گویم باید جدا با ان مساله برخورد کند. معتقدم اگر چنین اتفاقی بیفتد باید مربی را تا ابد محروم کنند. وقتی یک عکس را بزرگنمایی می کنند بحث به این بزرگی که افکار را به خرافات نزدیک می کند، باید به شدت مورد برخورد واقع شود. امیدوارم مثل جلسات کمیسیون اصل 90 مجلس نشود. مجلس یکی از قوای سه گانه بزرگ کشور است. اگر گزارشاتی که به مجلس داده شده، واقعی است چرا رسیدگی نمی شود.