پیش بازی بایرن مونیخ - وولفسبورگ؛ مصاف با تیمی بحران زنده و همیشه بازنده

پیش بازی بایرن مونیخ - وولفسبورگ؛ مصاف با تیمی بحران زنده و همیشه بازنده

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در هفته چهاردهم بوندس لیگا با وولفسبورگ دیدار خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، از هفته چهاردهم بوندس لیگا و در دیداری حساس بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان وولفسبورگ خواهد بود. این بازی از راس ساعت 18 روز شنبه آغاز خواهد شد. قضاوت این بازی برعهده ساشا اشتیگمان داور 32 ساله اهل نیدرکاسل خواهد بود.

وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ: پس از دو شکست متوالی تیم آنچلوتی روز سه شنبه سومین برد پیاپی خود را مقابل اتلتیکو مادرید کسب کرد و تا حدودی زیادی از انتقادها و فشارهای مطبوعات روی این تیم کاسته شد. بایرن مونیخ پس از پایان هفته سیزدهم در مکان دوم جدول جای گرفته و فاصله ای 3 امتیازی با صدر جدول و تیم لایپزیگ دارد. برای بازی مقابل وولفسبورگ آنچلوتی بازیکنانی نظیر متس هوملس و کینگزلی کومان را در اختیار نخواهد داشت. وضعیت ژروم بواتنگ هم برای این بازی مشخص نیست.

وولفسبورگ: شرایط برای گرگ ها بحرانی است و این تیم بدترین دوران خود در چند سال اخیر را سپری می کند. جدا از نتایج ضعیف حاشیه های دراکسلر هم این تیم را تا حد زیادی به حاشیه رانده و به همین دلیل این بازیکن از لیست بازیکنان این تیم برای سفر به مونیخ خط خورد. وولفسبورگ تا پایان هفته سیزدهم فقط 10 امتیاز کسب کرده و در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته اند. در 10 بازی آخر این تیم تنها 2 برد کسب کرده که یکی از آن ها در جام حذفی آلمان بوده و در این 10 بازی 6 شکست در کارنامه این تیم دیده می شود. برای بازی مقابل بایرن مونیخ، والرین اسماعیل ماکسیملیان آرنولد و پاول زیگوئن را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

حقایق و نکات ویژه بازی

♦ وولفسبورگ تنها در 9% بازی های خود مقابل بایرن مونیخ برنده میدان بوده و 75% بازی های رو در رو را به این تیم واگذار کرده است.

♦ بایرن مونیخ تاکنون در 21 بازی از 22 بازی خانگی مقابل وولفسبورگ پیروز میدان بوده است. بازیکنان بایرن مونیخ تاکنون 65 بار در بازی های خانگی دروازه وولفسبورگ را باز کرده اند و در آنطرف 15 گل هم دریافت کرده اند.

♦ در بازی فصل گذشته دو تیم روبرت لواندوفسکی ظرف 9 دقیقه 5 بار دروازه وولفسبورگ را باز کرد و سریع ترین رکورد در این زمینه را به نام خود ثبت کرد.

♦ توماس مولر با 25 ضربه و یولین دراکسلر با 24 ضربه در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده اند و در این زمینه رکورد دار هستند.

♦ والرین اسماعیل سرمربی فرانسوی وولفسبورگ بین سال های 2005 تا 2008 در بایرن مونیخ بازی می کرد (46 بازی و 2 گل).

♦ ماریو گومز مهاجم کنونی وولفسبورگ در دوران حضورش در بایرن مونیخ طی 174 بازی 113 گل برای این تیم به ثمر رساند. گومز و گوستاوو عضو تیم بایرن مونیخی بودند که در فصل 2012/13 موفق به کسب سه گانه شد.

♦ وولفسبورگ 8 امتیاز از 10 امتیاز این فصل خود را در بازی های خارج از خانه کسب کرده است. هر چهار برد این فصل آن ها (لیگ و جام حذفی) در بیرون از خانه رقم خورده است.

♦ برای چهارمین بار در تاریخ بوندس لیگا تیمی که در پایان هفته سیزدهم 30 امتیاز کسب کرده در صدر جدول نیست.

♦ وولفسبورگ بدترین دوران خود در بوندس لیگا را سپری می کند و این تیم رکوردهای منفی زیادی بر جا گذاشته که می توان به کسب فقط دو برد تا هفته سیزدهم اشاره کرد. در تاریخ حضور این باشگاه در بوندس لیگا آن ها هرگز تا این مقطع از فصل 7 شکست نداشته اند.

♦ برای رهایی از بحران سرمربی های وولفسبورگ در این فصل تاکنون از 25 بازیکن مختلف در ترکیب استفاده کرده اند.

♦ بایرن مونیخ تاکنون 55 امتیاز در 57 امتیاز ممکن مقابل وولفسبورگ را کسب کرده است (بازی های خانگی).

♦ 7 ماه و 12 روز از آخرین گلزنی توماس مولر در بوندس لیگا سپری شده است.

♦ بهترین برد بایرن مونیخ مقابل وولفسبورگ به 1999 برمی گردد (5-0).

♦ وولفسبورگ در 38 بازی تاریخش در بوندس لیگا مقابل بایرن مونیخ در نیمی از آن ها موفق به گلزنی نشده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899