آنچلوتی: هوملس مقابل وولفسبورگ نمی تواند بازی کند؛ در ژانویه خریدی نخواهیم داشت

آنچلوتی: هوملس مقابل وولفسبورگ نمی تواند بازی کند؛ در ژانویه خریدی نخواهیم داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در هفته چهاردهم بوندس لیگا روز شنبه به مصاف وولفسبورگ خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ پس از بازگشت به روند کسب بردهای متوالی، و برای کسب چهارمین برد متوالی به مصاف وولفسبورگ خواهد رفت. کارلو آنچلوتی عصر جمعه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و درباره بحث های مختلف صحبت کرد.

5 گل لواندوفسکی مقابل وولفسبورگ در فصل قبل:

من در آن زمان هم فکر می کردم که لواندوفسکی مهاجم خوبی است. فردا اگر بتواند 2 گل به ثمر برساند خوب خواهد شد.

وضعیت بازیکنان:

هوملس مشکل گوارشی دارد و فردا نمی تواند بازی کند. لام به پست اصلی خود برخواهد گشت و مقابل وولفسبورگ در دفاع راست بازی می کند. مولر در فرم خوبی قرار دارد. او مقابل ماینتس عالی بازی کرد. درباره ترکیب نهایی فردا تصمیم گیری خواهم کرد. بواتنگ در آخرین تمرین شرکت کرد اما هنوز کمی مشکل دارد. فردا باید وضعیت او را دوباره بررسی کنیم. اگر بواتنگ به این بازی نرسد بادشتوبر در ترکیب قرار خواهد گرفت.

وولفسبورگ:

زمانی که کیفیت بازی های وولفسبورگ را با رده آن ها در جدول مقایسه می کنید با هم همخوانی ندارند. وولفسبورگ کیفیت بالایی دارد و بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

پیوستن دراکسلر به بایرن مونیخ و خریدهای ژانویه:

دراکسلر بازیکن بسیار جذابی است، نکته مهم این است که در هر تیمی می تواند بازی کند اما تیم ما کامل است. در ژانویه هیچ بازیکنی به جمع ما اضافه نخواهد شد.

مولر:

بازی مولر با روبن کاملا با هم متفاوت است . مولر یک مهاجم است و نمی تواند وینگر بازی کند. او در پیدا کردن موقعیت مناسب بسیار باهوش عمل می کند. برای مولر حضورش در زمین عالی خواهد بود. او در سیستم های مختلف توانایی بازی دارد. می دانم که او در کناره ها نمی تواند همانند روبن، ریبری و کوستا بازی کند.

7899