مجتبی حسینی: کمترین حق‌مان را گرفتیم

مجتبی حسینی: کمترین حق‌مان را گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی با ماشین‌سازی گفت: نمایش خوبی داشتیم و با عملکردی که بازیکنانمان ارائه کردند کمترین حق‌مان برد با نتیجه 2 بر یک بود چراکه فرصت‌های فراوانی خلق کردیم و در سمت مقابل اجازه ندادیم ماشین‌سازی خلق موقعیت کند.

او ادامه داد: از بازیکنانم که در تمام بازی‌ها تلاش زیاد و تمرکز بالایی دارند تشکر می‌کنم و این برد و عملکرد خوبشان را تبریک می‌گویم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه در تمام طول مسابقه نمایش خوبی داشتیم، ابراز کرد: وقتی گل اول را خوردیم بازی برای ما سخت‌تر شد و تلاش کردیم با حفظ تمرکز تیم و تعویض‌هایی که انجام می‌دهیم به نتیجه دلخواهمان که پیروزی بود برسیم.

حسینی با اشاره به روند رو به رشد تیمش طی چهار هفته اخیر گفت: قبل از آن هم خوب بازی می‌کردیم ولی نبودن بازیکنان مصدوم و محروم ما را آزار داد و به همین علت نیاز داشتیم به شرایط ایده‌آل برسیم؛ نبودن بازیکنان به دلایل مختلف تمرکز ما را  بهم ریخت ولی آن مقطع نیز اطمینان داشتیم در آینده خودمان را پیدا می‌کنیم و شکل می‌گیریم.

او به تعویض مرتضی تبریزی اشاره کرد و گفت: موقعیت‌های خوبی نصیب او شد که آنها را از دست داد و به همین علت فشار زیادی روی تبریز بود و نیاز شد آن را تعویض کنیم.