ستاره‌های فوتسال ایران در یک کلاس 

ستاره‌های فوتسال ایران در یک کلاس 

به گزارش "ورزش سه"، از نکات جالب این کلاس حضور همه چهره های سابق فوتسال ایران در کلاس مربیگری است. 

از مربیان شاخص حاضر در این کلاس حسین شمس است. مربی ای که تیم ملی را در جام جهانی چهارم کرد،  البته ناظم الشریعه با کسب عنوان سومی جام جهانی یک پله موقعیت تیم ملی را ارتقاء بخشید و این بهترین مقام یک تیم ورزشی در مسابقات جام جهانی در تاریخ ورزشی کشور بوده است. 

آقای گل فوتسال جهان هم در این کلاس حاضر است. وحید شمسایی. آقای گلی که در یکی دو سال اخیر نشان داده در مربیگری هم دستی بر آتش دارد. هر چند که نشان داده هنوز تصمیمی برای آویزان کردن کفش ها نگرفته است. 

محمد رضا حیدریان  فوتسالیست نابغه ایران که روی یک موزائیک همه را دریبل می زد و به زعم شمسایی حق بزرگی بر گردن فوتسال دارد از دیگر شرکت کنندگان در کلاس مربیگری درجه سه است. 

محمد رضا ابطحی، علی صانعی، محمود خوراکچی و خلاصه اینکه بیشتر فوتسالیست های شاخص دیروز و مربیان امروز در این کلاس حاضر هستند و دور یک میز با آخرین دانش هدایت تیم در زمین فوتسال آشنا می شوند. 

حضور این همه چهره فوتسالی در یک کلاس در نوع خود جالب است و حتی می تواند دستمایه سوژه های جالبی برای رسانه ها شود. به خصوص که خواهید دید همه مربیان در آرامش کامل در حال افزودن بر دانش فنی خود هستند.