اسپالتی: رم باید همیشه با ذهنیت پیروزی به میدان برود

اسپالتی: رم باید همیشه با ذهنیت پیروزی به میدان برود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوچانو اسپالتی در آستانه دیدار تیمش در لیگ اروپا، از عزمش برای تغییر ذهنیت باشگاه رم خبر داده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، جالوروسی که همین حالا به عنوان تیم اول گروه به دور بعد صعود کرده است، در دیداری خارج از خانه به مصاف آسترا 

خواهد رفت. اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

بعضی از بازیکنان را به خاطر مصدومیت‌های جزئی با خود نیاورده‌ایم.مانولاس مشکل کوچکی در زانویش داشت. ده‌روسی دچار تورم تاندونی که بعضی وقت‌ها برایش پیش آمده است شده پس باید حواسمان به آن باشد. رودیگر روند بازگشتش از مصدومیت را طبق برنامه پیش می‌برد. پروتی و فازیو هم مصدومیت‌های خفیفی داشته اند. امیدواریم این بازیکنان به دیدار دوشنبه برسند.

وی ادامه داد:

فرمالن در بازی پنج شنبه از ابتدا به میدان خواهد رفت و انتظار دارم نمایش خوبی داشته باشد. می‌خواهم بازی به بازی ذهنیت تیم بهتر شود تا درنهایت به تیمی مبدل شویم که در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌‌رود. به همین خاطر مهم است که در همه رقابت‌ها با همین ذهنیت به میدان برویم چرا که یک بازی بد، می‌تواند روی بازی‌های بعدی اثرگذار باشد.

وی در مورد ایتوربه گفت:

او نباید فکر کند بازی فردا برایش مثل یک امتحان است. او کیفیت خیلی بالایی دارد و ضمن سرعت بالایش، شوت‌های خیلی خوبی هم دارد. هواداران او را تشویق کرده‌اند و مهم‌ترین نکته، شور و اشتیاق اوست. او از فرصتش در این بازی بیشترین استفاده را خواهد برد.

گفتنی است شاگردان اسپالتی پس از بازی در لیگ اروپا، برای دیداری تعیین کننده در سری آ، به مصاف میلان خواهند رفت.

1405