تیم وینگو تهاجمی ترین تیم دسته اول 

تیم وینگو تهاجمی ترین تیم دسته اول 

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان که در هفته شانزدهم از روی نقطه پنالتی مغلوب تیم سپیدرود رشت شد با 24 گل زده در 16 بازی تهاجمی ترین تیم دسته اول به شمار می رود. 

میانگین گل زده این تیم در هر بازی 1.5 است و این تیم به طور میانگین در هر 60 دقیقه یک گل می زند. و این نشان می دهد در رقابتهای فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بازی ها سخت و فشرده دنبال می شود و گل زدن سخت است. 

اما بهترین خط دفاعی را هم تیم سپیدورد رشت دارد. تیمی که بر صدر جدول تکیه زده. آنهم با یک بازی کمتر. 

خط دفاعی سپیدرود تا به این جای کار فقط 8 بار مغلوب شده. میانگین گل خورده این تیم در هر بازی نیم گل است! دروازه این تیم هر 180 دقیقه یک بار باز شده است. میانیگن گل خورده پرسپولیس در زمان مربیگری علی دایی در پرسپولیس که عنوان بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داد نیز همین بود. در آن فصل تیم پرسپولیس در 30 بازی 15 گل خورد. با میانگین نیم گل خورده در هر بازی عنوان بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داد. 

ضعیف ترین خط حمله را استقلال اهواز دارد که تا به این جای کار 8 گل زده! در فاز دفاعی هم این تیم ضعیف ترین بوده و در 16 بازی 33 گل خورده. میانگین گل زده استقلال اهواز در هر بازی نیم گل است. از سویی این  تیم در هر بازی به طور میانگین 2.06 گل دریافت کرده است.

گفتنی است نیم فصل نخست بازی های دسته اول چهارشنبه هفته آینده به پایان می رسد و بعد از آن بازی ها تا 17 دی تعطیل می شود.