مورینیو: اکنون، لیگ اروپا مهمترین تورنمنت پیش روی ماست

مورینیو: اکنون، لیگ اروپا مهمترین تورنمنت پیش روی ماست

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره اهمیت بازی با زوریا لوهانسک صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد پنج شنبه شب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا، در دمای زیر صفر اکراین، میهمان زوریا لوهانسک است، مورینیو سرمربی شیاطین سرخ درباره جدال حساس تیمش مقابل تیم گمنام اکراینی این چنین گفته است:

می دانیم که بازی مهمی پیش رو داریم، اگر ببازیم، ممکن است از دور رقابت ها حذف شویم. و این چیزی نیست که بخواهیم. زوریا از لیگ اروپا حذف شده است ولی نمی خواهد ببازد، باور دارم که آن ها تلاش شان را برای پیروز شدن انجام می دهند. ذهنیت ما در مورد لیگ اروپا، از ابتدا یک چیز بوده است. این تورنمنت، رقابتِ مهمی برای ما است. می خواهیم تا حد امکان در این تورنمنت پیش برویم، اما برای این کار، باید قدم به قدم جلو برویم، مهمترین و اولین قدم جدی پیش روی مان، صعود از این گروه سخت است.

پرواز خوبی داشتیم، شرایط هتل خوب است، همینطور شرایط استادیوم. ولی وضعیت چمن خوب نیست. البته می دانم که در چنین هوای سردی، حفظ یک چمن خوب، کار بسیار سختی است. همیشه مهمترین مسابقه، بازی بعدی تیم است. اکنون مهمترین تورنمنت، لیگ اروپا است و فردای آن، مهمترین رقابت پیش روی مان، لیگ برتر است.

ما در مقابل فاینورد شکست خوردیم، بازی ای که باید در آن پیروز می شدیم، اما در نهایت باختیم. سپس در مقابل فنرباغچه گلی زودهنگام دریافت کردیم که باعث شد میزبان اعتماد به نفسش افزایش پیدا کند. اگر می خواهیم به دور بعد صعود کنیم، نباید در بازی سوم خارج از خانه مان باز هم ببازیم. ما باید در بازی با زوریا، امتیاز بگیریم.

2021