ماسکرانو: انتقاداتی که از من می شد منصفانه نبود

ماسکرانو: انتقاداتی که از من می شد منصفانه نبود

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال بارسلونا پس از سه تساوی پیاپی، بالاخره موفق به کسب یک پیروزی پرگل شد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، آبی و اناری ها دیشب موفق شدند در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه پرگل 4 بر 0 مونشن گلادباخ را شکست دهند تا با یک برد مقتدرانه بتوانند روحیه تیمی خود را هم تقویت کنند. خاویر ماسکرانو در گفتگویی تلویزیونی ابتدا در خصوص سوالی در مورد خطاهای پنالتی که انجام می دهد، اظهار داشت:

من پنالتی های زیادی را مرتکب نشده ام. مطابق نظر کارشناسانی که در تلویزیون می نشینند و روی تصاویر آهسته ای که با صدها دوربین گرفته شده اند نظر می دهند شاید من اشتباهات زیادی کرده باشم. من هیچ گاه نگفته ام که بهترین و بی شاتباه ترین مدافع هستم اما احساس می کنم انتقادات کمی از حالت منصفانه خارج شده است. 

ماسکرانو در خصوص رسیدن به رکورد 300 بازی با پیراهن بارسا نیز گفت:

رسیدن به این رقم در تیم بزرگی مثل بارسلونا کار آسانی نیست. من به این رکوردم افتخار می کنم. این همه بازی در این مدت طولانی برای تیمی که همواره در سطح اول فوتبال دنیا قرار دارد کار آسانی نیست و خوشحالم که توانستم از پس آن بر بیایم. از این که در این مدت زیاد در نیوکمپ بوده ام بسیار خوشحالم.

مدافع آرژانتینی بارسلونا افزود:

تصورش را هم نمی کردم که بتوانم 17 جام با بارسلونا به دست بیاورم. علی رغم اینکه از این افتخارات لذت می برم، دروغ است که بگویم فکرش را می کردم که بتوانم اینقدر موفقیت کسب کنم. بارسلونا باشگاهی جاه طلب است که همواره به دنبال کسب تمام افتخارات ممکن است. در این راه به چاشنی شانس هم احتیاج داشتیم و داریم. ما هیچگاه از پیروزی و افتخار آفرینی سیر نخواهیم شد. 

1313