سپاهان - صبا/ کدام کمک می کنند؛ صبا به عبدالله یا برعکس؟

سپاهان - صبا/ کدام کمک می کنند؛ صبا به عبدالله یا برعکس؟

سپاهان و صبا در حالی به دیدار هم می روند که هر دو تیم به برد در این مسابقه احتیاج دارند.

به گزارش کاپ، تیمهای سپاهان اصفهان و صبای قم در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان به دیدار هم می روند.

*سپاهان با 15 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی است. آنها در صورت پیروزی مقابل صبا 18 امتیازی می شوند و به جمع بالانشینان اضافه خواهند شد. اما شکست یا تساوی بدترین اتفاق برای تیم عبدالله ویسی خواهد بود.

*صبای قم با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان صمد مرفاوی در صورت پیروزی مقابل سپاهان، 12 امتیازی می شوند و می توانند از سیاه جامگان سبقت بگیرند اما شکست یا تساوی می تواند آنها را به رتبه یکی مانده به قعر بفرستد.

*رضا عنایتی، مسعود حق جو و حمیدرضا دیوسالار به دلیل اخراج در بازی برابر استقلال نمی توانند تیمشان را مقابل سپاهان همراهی کنند. ساکت الهامی هم به دلایل انضباطی و درگیری اش با صمد مرفاوی فعلا حق نشستن روی نیمکت را ندارد.

*صبا 9 امتیاز دارد و فقط 9 گل زده است. آنها جزو سه تیمی هستند که در این مورد تک رقمی هستند و هنوز دو رقمی نشده اند.

*سپاهان سه هفته است که رنگ برد را خود ندیده است. آنها آخرین برد خود در لیگ برتر را در هفته نهم مقابل سیاه جامگان جشن گرفتند.

*صبا سه بازی آخر خود را باخته و در 5 بازی اخیر بردی بدست نیاورده است. آنها آخرین بار در هفته هفتم توانستند سایپا را شکست دهند.

*جلال الدین علیمحمد و فرید کریمی بهزادی بازیکنانی هستند که سابقه حضور در تیم صبا را دارند و حالا باید مقابل تیم سابق خود به میدان بروند.

*هاشم بیک زاده و محمد باقر صادقی نفراتی هستند که سابقه حضور در سپاهان را دارند و می توانند مقابل این تیم به میدان بروند.

*6برد صبا، 10 تساوی و 8 برد سپاهان. این ماحصل 24بازی این دو تیم در تاریخ لیگ برتر است. سپاهان در دو فصل اخیر مقابل صبا به برتری نرسیده است.

*عبدالله ویسی مربیگری خود را با تیم صبا به صورت رسمی آغاز کرد و حالا باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.