مالک قطری پاریسن‌ژرمن از امری حمایت کرد

مالک قطری پاریسن‌ژرمن از امری حمایت کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس باشگاه پاریسن‌ژرمن پس از تساوی این تیم مقابل لودوگورتس از اونای امری حمایت کرد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه رسانه‌ها فرانسوی حملات انتقادی تندی را به اونای امری آغاز کرده اند، رییس باشگاه پاریسی از مربی این باشگاه حمایت کرد. پس از تساوی 2-2 پاریسی‌ها مقابل لودوگورتس، این تیم به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. پس از این دیدار، ناصر ال خلایفی در مصاحبه با خبرنگاران در جواب به این سوال که آیا آینده امری به روزهای آخر خود در این تیم نزدیک می‌شود گفت:

نه، نه، نمی‌دانم چرا همچین سوالی می‌پرسید. مربی ما مربی بسیار خوبی است و به او اعتماد داریم، عصبانی نیستم ولی از نتیجه به دست آمده ناراحتم، از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم.

این مالک قطری در ادامه توضیح داد که پاریسی‌ها می‌توانستند برنده این دیدار باشند، ضربات سری که تیاگو سیلوا روانه دروازه کرد می‌توانس تبدیل به گل شود و حتی پنالتی که به نفع این تیم گرفته نشد کافی بود تا پاریسی‌ها برنده این دیدار باشند. او در این خصوص ادامه داد:

قبل از این دیدار صدرنشین بودیم و می‌خواستیم به عنوان صدرنشین از گروه صعود کنیم. باید به سختی تمرین کنیم و برای بازی‌های آینده تمرکزمان را حفظ کنیم. شانس‌هایی داشتیم که به پیروزی برسیم، سیلوا دوبار توپ را به تیرک کوبید و شانس این را داشتیم تا یک پنالتی به نفع ما گرفته شود. همه ناراحت هستند، مربیان، بازیکنان و طرفداران. این طبیعی است چراکه مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. با این حال باید بهتر بازی کنیم تا جای هیچ اما و اگری باقی نماند.

1899