کلوپ و لیورپولی ها تماشاگر بازی بارسلونا

کلوپ و لیورپولی ها تماشاگر بازی بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس به همراه چند تن از بازیکنان این تیم شب گذشته دیدار تیم های بارسلونا و بورسیا مونشن گلادباخ را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش وب سایت نود، در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه سوم، تیم های بارسلونا و مونشن گلادباخ آلمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید.

در میان تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای این دیدار چهره های مطرحی حضور داشتند که از جمله می توان به سرمربی تیم فوتبال لیورپول اشاره کرد که تماشای این بازی در جایگاه ویژه حضور داشتند. کلوپ برای آنکه از زمستان سرد انگلیس دور باشد تصمیم گرفت برای تماشای این بازی به بارسلون سفر کرده و دیدار تیم های مونشن گلادباخ و بارسلونا را به تماشا بنشیند. در کنار یورگن کلوپ، چهره های دیگری از جمله کاپیتان لیورپول یعنی جوردون هندرسون، آدام لالانا، روبرتو فرمینو، جیمز میلنز، لوکاس لویا، سیمون مینیوله و آلبرتو مورنو در کنار کلوپ در این تصویر حاضر بودند.

لیورپول در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 3 مغلوب بورنموث شد و اکنون با 4 امتیاز اختلاف در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است.

2081