انریکه: آردا آینده درخشانی در بارسلونا خواهد داشت

انریکه: آردا آینده درخشانی در بارسلونا خواهد داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه پس از دیدار بارسلونا و مونشن گلادباخ به تقدیر از آردا توران و الیکس ویدال پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، پس از هت تریک کاپیتان تیم ملی ترکیه برای بارسلونا، به نظر می‌رسد این بازیکن آینده اش را در نیوکمپ تضمین کرده است، هت تریک او به همراه پاس گلی که نیمه نخست برای لیونل مسی فراهم کرده بود باعث شد تا بارسا با حساب 4-0 مقابل مونشن گلادباخ به برتری دست یابد. پس از نمایش‌های نه چندان راضی کننده این بازیکن ترک، شایعاتی مبنی بر خروج او از جمع کاتالان‌ها به گوش می‌رسید، حتی شنیده می‌شد این بازیکن در ژانویه نیوکمپ را ترک خواهد کرد اما پس از این دیدار لوییز انریکه نظری متفاوت با این شایعات را اعلام کرد، او در مصاحبه با تلوزیون اسپانیا گفت:

او گل‌های زیادی را در این فصل برای ما ساخته و پرداخته است، او زمانی که در سمت چپ خط حمله بازی می‌کند شانس‌های خوبی به دست می‌آورد هرچند که به عنوان هافبک نیز توانایی‌هایش را اثبات کرده است.

علاوه بر آردا توران، الیکس ویدال نیز نمایش خیره کننده ای در این دیدار داشت، او روی دو گل از 3 گل آردا نقش داشت و پاس گل دوم این مهاجم ترک را برای او ساخته و پرداخته کرد و باعث شد تا لوییز انریکه به تقدیر از او نیز بپردازد:

الیکس فوق العاده بود. او در شرایط فیزیکی خاصی داشت، مدت زیادی بازی نکرده بود اما با این حال نیز نمایش خیره‌ کننده‌ای داشت، او در حمله، در دفاع، با توپ و بدون توپ فوق العاده بود. اضافه شدن بازیکنان بیشتر به تیم باعث بهتر شدن ما خواهد شد.

1899