پیش بازی پورتو- لسترسیتی؛ نبرد سخت پورتو برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

پیش بازی پورتو- لسترسیتی؛ نبرد سخت پورتو برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم پورتو و لسترسیتی در آخرین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که لستر سیتی خیالش از صدر نشینی در این گروه راحت است و پورتو برای صعود به مرحله حذفی شرایط سختی دارد. در صورتیکه کپنهاگن در دیدار هم زمان برابر بروژ به پیروزی برسد، پورتو نیاز به 3 امتیاز این دیدار خواهد داشت تا به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد اما اگر کپنهاگن نتواند برابر حریف خود  به پیروزی برسد، پورتو حتی با شکست هم می‌تواند راهی مرحله حذفی این مسابقات شود. تنها رویارویی این دو تیم مربوط به بازی رفت بازی‌های امسال می‌شود، جاییکه لسترسیتی در خانه موفق شد حریف پرتغالی خود را با حساب 1-0 با شکست بدرقه کند. با این حال لستر در این دیدار دروازه بان اصلی خود، کسپر اشمایکل را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و چیلول نیز به دلیل مصدومیت از همراهی روباه‌ها باز مانده است. از سوی مقابل روبن نوس تنها بازیکنی است که شاید نتواند پورتو را همراهی کند و این تیم می‌تواند با تمام قوا برابر روباه‌ها به میدان برود. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که امسال وضعیت مناسبی ندارد، در دیدار ابتدای هفته مقابل ساندرلند با حساب 2-1 شکست خورد تا به رده شانزدهم لیگ برتر انگلیس سقوط کند. از سوی مقابل پورتو که این روزها کاسیاس آماده را در اختیار دارد در دیدار ابتدای هفته مقابل براگا با برد خفیف 1-0 زمین بازی را ترک کرد تا برای این دیدار آمادگی روحی خوبی داشته باشد. پورتو هم‌اینک در رده سوم لیگ پرتغال حضور دارد. این احتمال وجود دارد تا کلودیو رانیری از بازیکنان ذخیره خود در این دیدار استفاده کند هرچند که این مربی ایتالیایی می‌تواند دنیل درینکواتر را در ترکیب خود ببیند. از سوی مقابل پورتو باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا با کسب پیروزی در این دیدار صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار مرتبط با این دیدار:

لستر سیتی در 5 دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.

تیم‌های انگلیسی 11 بار به پورتو سفر کرده اند اما فقط دو بار در خانه این تیم به پیروزی رسیده‌اند، منچستر یونایتد و چلسی تنها تیم‌های انگلیسی بوده‌اند که موفق شده‌اند در دراگائو به پیروزی برسند. در این 11 دیدار هیچ تیم انگلیسی موفق نشده است بیشتر از یکبار دروازه حریف پرتغالی را باز کند.

لستر سیتی پس از مالاگا دومین تیمی است که در اولین سال حضورش در لیگ قهرمانان اروپا موفق شده است به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی این مسابقات صعود کند.

پورتو تنها یکبار در 11 دیدار خانگی آخر خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است.

پورتو در دو دیدار گذشته خود در خانه گلی دریافت نکرده است و آخرین باری که موفق شده است در یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا 3 بازی پشت سر هم در خانه کلین شیت کند مربوط به فصل 2003/04 می‌شود.

لستر سیتی با تنها یک گلی که دریافت کرده است بهترین خط دفاع این مسابقات را در اختیار دارد.

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899