لیگ قهرمانان اروپا/ همه چیز از روز پایانی

لیگ قهرمانان اروپا/ همه چیز از روز پایانی

رئال مادرید و بورسیا دورتموند حساس ترین بازی امشب را برگزار می کنند و به نوعی این بازی فینال مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

به گزارش کاپ، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به پایان می رسد و تیم هایی مانند دورتموند و رئال مادرید بر سر جایگاه نخستی خواهند جنگید، در حالی که بعضی دیگر برای رسیدن به لیگ اروپا تلاش می کنند.

به کمک اوپتا، نگاهی می اندازیم به آمار بازی های امشب.

بایرلورکوزن-موناکو:-موناکو در 5 بازی اخیر خود مقابل لورکوزن شکست نخورده و تمامی دیدار ها در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. (3پیروزی و 2تساوی)

-لورکوزن در هفت بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده(یک پیروزی و 6 تساوی)، این بیشترین رکورد آنها در این رقابت هاست.

تاتنهام-زسکا مسکو:-در مرحله گروهی این فصل، تنها 3 تا از 58 شوت تاتنهام وارد دروازه حریفان شده است.(5%)

-زسکا تنها یک پیروزی در شش بازی خارج از خانه خود مقابل تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده،(2 تساوی و 3شکست)، تنها پیروزی آنها به نوامبر 2013 و پیروزی 2 بر یک مقابل منچسترسیتی باز می گردد.

لژیا ورشو-اسپورتینگ پرتغال:-لژیا در جدال قبلی مقابل اسپورتینگ نتوانست حتی یک شوت در چهارچوب داشته باشد.

-اسپورتینگ در 14 بازی از 21 بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا بازنده بوده، آنها تنها سه پیروزی داشته و چهار تساوی به دست آورده اند.

رئال مادرید-بورسیا دورتموند:-رئال مادرید در 14 بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان مقابل تیم های آلمانی 11 پیروزی به دست آورده است.(2 تساوی یک شکست)، تنها شکست آنها به مارس 2015 و مقابل شالکه باز می گردد(4-3).

-با زدن 19 گل در این فصل، دورتموند، تنها یک گل دیگر تا رسیدن به جمع برترین های مرحله گروهی فاصله دارد.(منچستریونایتد 1998-99، رئال مادرید 2013-14، بارسلونا 2011-12).

کلوب بروژ-کپنهاگن:-بروژ نتوانسته در 10 بازی خانگی خود کلین شیت داشته باشد، آخرین کلین شیت آنها به سپتامبر 2002 و بازی مقابل لکوموتیو مسکو باز می گردد.(0-0)

-کپنهاگن تنها یکی از 12 مسابقه خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا را برده،(2 تساوی و 9شکست)، پیروزی آنها به سپتامبر 2010 مقابل پاناتینایکوس باز می گردد(2-0).

پورتو-لسترسیتی:-در 11 بازی لیگ قهرمانان اروپا، هیچ کدام از تیم های انگلیسی در سفر به پورتو موفق به زدن بیش از یک گل نشده اند.

-پورتو تنها یک بازی از 11 بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را باخته است.(7پیروزی و 3 تساوی)، شکست آنها مقابل دیناموکیف در نوامبر 2015 رقم خورد(2-0). این بازی همچنین تنها باری بود که آنها نتوانستند در این یازده بازی گلزنی کنند.

یوونتوس-دیناموزاگرب:-یوونتوس تنها 2 بازی از 37 بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را باخته(22پیروزی و 13 تساوی)، که هر دو باخت مقابل بایرن مونیخ رقم خورد.

-دیناموزاگرب در تمامی 11 بازی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا بازنده بوده است، آنها 38 گل دریافت کرده و تنها سه گل زده اند.

لیون-سویا:-لیون باید سویا را با اختلاف 2 گل شکست دهد تا بتواند به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کند.

-بن یدر در 10 بازی مقابل لیون موفق به زدن 6 گل شامل تنها گل بازی قبل دو تیم شده است(1-0).