پاریسن‌ژرمن 2-2 لودوگورتس؛ از دست رفتن رویای صدرنشینی

پاریسن‌ژرمن 2-2 لودوگورتس؛ از دست رفتن رویای صدرنشینی

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم پاریسن ژرمن و لودوگورتس در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که پاریسی ها به فکر صدرنشینی و لودوگورتس به دونبال کسب جواز حضور در لیگ اروپا خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، پاریسی ها در این دیدار نیاز به پیروزی دارند تا بتوانند به عنوان صدر نشین به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند همچنین این تیم در صورتیکه آرسنال مقابل بازل به نتیجه ای جز پیروزی برسد، حتی با کسب تساوی نیز به عنوان صدر نشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

از سوی مقابل لودوگورتس نیز برای حضور در لیگ اروپا نیاز به پیروزی در این دیدار دارد تا به لطف نتیجه رو در روی بهتر مقابل بازل به عنوان تیم سوم این گروه به لیگ اروپا صعود کند، با این حال به نظر میرسد هر دو تیم برای پیروزی پا به این دیدار خواهند گذاشت.

پاریسن ژرمن: آرئولا - مونیه - مارکینیوش - سیلوا - مکسول - موتا - ماتوئیدی - دی ماریا - بن عرفا - لوکاس - کاوانی

لودوگورتس: استویانوف - سیسینیو - پلاستون - موتی - پیمنتا - دیاکوف - مارسلینو - آنیست - میسیجان - کافو – وندرسون

پاریسی‌ها این دیدار را با هدف برد و هجومی آغاز کردند اما این تیم میهمان بود که موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه 15: ویرجیل میسیجان موفق شد با ضربه سری دیدنی گل نخست این دیدار را به ثمر برساند تا پاریسی‌ها تحت فشار قرار بگیرند.

پس از این گل، پاریسی‌ها خیلی زود عکس العمل نشان دادند و موقعیت‌های حساسی روی دروازه حریف ایجاد کردند.

دقیقه 21: والی دیدنی تیاگو موتا روی ضربه کرنر دقت لازم را نداشت و این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

پاریسی‌ها در ادامه باز هم حملات پر دامنه‌ای روی دروازه حریف ایجاد کردند اما دفاع جانانه تیم میهمان مانع از این شد تا پاریسی‌ها به گل تساوی دست یابند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار نیز با حملات پاریسی ها آغاز شد اما لودوگورتس نیز موقعیت های نصفه و نیمه ای را روی دروازه حریف ایجاد کرد. پس از آن پاریسی‌ها این موقعیت را داشتند تا توسط مارکینیوش به گل تساوی دست یابند اما ضربات سر این مدافع برزیلی برگشت داده شد تا پاریسی‌ها همچنان در پی گل تساوی باشند.

دقیقه ۶۱: ارسال تماشایی دی ماریا با تعلل سیسینیو همراه بود و این ادینسون کاوانی بود تا با پروازی زیبا موفق شد با ضربه سر گل تساوی این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۹: روی اشتباه کشنده مارکینیوش بار دیگر لودوگورتس به گل رسید، کافو از اشتباه مارکینیوش نهایت استفاده را یرد و موفق شد بار دیگر لودوگورتس را پیش اندازد.

در ادامه پاریسی ها بار دیگر دست به حملات پر دامنه زدند.

دقیقه 92: پاس کورزاوا به آنخل دی ماریا این بازیکن آرژانتینی را در موقعیت مناسبی قرار داد و این بازیکن موفق شد در دقایق پایانی این دیدار گل تساوی را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار در حالی به پایان رسید که پاریسی ها تلاش بسیاری داشتند تا به پیروزی برسند اما دفاع جانانه تیم میهمان مانع از پیروزی این تیم شد.

1899