بازل 1-4 آرسنال؛ پیروزی دلچسب در سوئیس با هتریک پرز و صعود به عنوان صدرنشین گروه

بازل 1-4 آرسنال؛ پیروزی دلچسب در سوئیس با هتریک پرز و صعود به عنوان صدرنشین گروه

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال با پیروزی پر گل مقابل بازل به عنوان صدرنشین گروه اول، به دور بعد صعود کرد.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در ششمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بازل را با نتیجه پر گل 4-1 شکست داد تا با توجه به شکست پاریسن ژرمن در خانه مقابل لودوگرتس، به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه اول، بازل در ورزشگاه سنت یاکوب پارک، با قضاوت مانوئل دی سوسا میزبان آرسنال بود. پیش از برگزاری بازی ششم، سرنوشت تیم های صعودکننده به دور حذفی مشخص شده بود و تلاش پی اس جی و آرسنال برای صدرنشینی بود، بازل و لودوگرتس هم برای سهمیه لیگ اروپا می جنگیدند. دو تیم با این ترکیب روانه میدان شدند:

بازل

 واکلیک، آلوارز، لانگ، ترائوره، سوچی، دای، ژاکا، دلگادو، استفن، ال یونسی، یانکو

آرسنال

اوسپینا، گابریل، هولدینگ، کوشیلنی، گیبز، ژاکا، رمزی، یوبی، اوزیل، لوکاس پرز، سانچز

آرسنال که قصد داشت بعد از مدت ها، دوباره به عنوان صدرنشین راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود و از مزیت بازی در خانه در بازی برگشت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان استفاده کند، از همان ابتدا عزم خود را برای برد در این بازی خارج از خانه نشان داد. البته برد تیم ونگر برای صعود به عنوان صدرنشین کافی نبود و آرسنال باید منتظر می ماند تا پی اس جی در مقابل لودوگرتس امتیاز از دست دهد، اتفاقی که غیرمحتمل به نظر می رسید، اما در عین شگفتی رقم خورد.

شروع خوب آرسنال این تیم را خیلی زود به گل رساند، لوکاس پرز ستاره آرسنال در این بازی بود و در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، موفق به ثبت هتریک شد.

دقیقه 8: سانچز به خوبی در فضای خالی سمت چپ، گیبز را دید و این بازیکن هم با فراری عالی در عمق دفاع حریف، توپ را در دهانه دروازه به پرز رساند، او هم با دقت دروازه حریف را با یک ضربه تمام کننده باز کرد.

دقیقه 16: آرسنال در حرکتی مشابه گل اول، به گل بعدی رسید. این بار اوزیل در سمت گیبز را صاحب توپ کرد، ضربه او توسط دروازه بان برگشت داده شد و باز هم پرز در همان موقعیت قبلی حاضر بود تا در دهانه دروازه، کار را تمام کند.

دقیقه 47: لوکاس پرز اسپانیایی درخشش خود را کامل کرد و این بار روی پاس خوب سانچز، با یک ضربه ی پای راست گوشه دروازه حریف را هدف گرفت تا آرسنال در شروع نیمه دوم هم به گل برسد.

دقیقه 54: یوبی بازیکن جوان و نیجریه ای آرسنال، روی پاس دیدنی اوزیل، کار راحتی برای گلزنی داشت و موفق شد دروازه بازل را برای بار چهارم باز کند تا امیدهای بازل برای حضور در لیگ اروپا به کل از بین برود.

این خبر تکمیل می شود...