بارسلونا 4 - 0 مونشن گلادباخ؛ پیروزی آسان شاگردان انریکه

بارسلونا 4 - 0 مونشن گلادباخ؛ پیروزی آسان شاگردان انریکه

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان مونشن گلادباخ بود. 

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این دیدار برای بارسلونایی که صعودش را به عنوان صدرنشین مسجل کرده است تشریفاتی است. اما تیم آلمانی در صورت پیروزی می تواند اندک امیدی برای صعود داشته باشد. البته در صورتی که منچستر سیتی در دیدار همزمان مقابل سلتیک لغزش کند. این دیدار از ساعت 23:15 به قضاوت سرگی کاراسف آغاز شد. ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب بارسلونا: سیلیسن، دنیس سوارز، آردا توران، اینیستا، مسی، ماسکرانو، آلکاسر، دینیه، آندره گومز، آلیکس ویدال و ساموئل اومتیتی

ترکیب مونشن گلادباخ: سامر، کریستنسن، وسترگارد، استوربل، تورگان هازارد، یانتاشکه، شولز، کورب، هان، الودی و داهود

*گزارش نیمه نخست:

دقیقه 13: پاس در عمق مسی ره آردا تورات رسید. حرکت او از سمت چپ محوطه جرینه و پاس او برای مسی مهاجم آرژانتینی را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد اما او نتوانست ضربه نهایی را به توپ بزند.

دقیقه 16: اصرار ادامه دار بارسا بر حمله از سمت چپ. این بار نیز آردا از چپ حرکت کرد و پاس رو به بیرون کی را لیونل مسی بدون معطلی به گل اول بارسلونا تبدیل کرد.

دقیقه 19: شوت ناگهانی مسی را دروازبان با واکنش خوب راهی کرنر کرد.

**گزارش نیمه دوم:

دقیقه 50: ارسال دنیس سوارز از راست پس از برخورد با مدافع گلادباخ بلوکه شد و روی سر آردا نشست تا این بازیکن ترک تبار گل دوم را به راحتی وارد دروازه میهمان کند.

دقیقه 54: آردا توران دبل کرد. پاس رو به بیرون ویدال در نزدیکی های نقطه پنالتی به آردا رسید و با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 67: پاس در عرض آلکاسر در دهانه دروازه به توران رسید و او توانست در این بازی هتریک کند. 4 بر 0 به سود بارسا

دقیقه 73: ارسال از راست بازیکنان بارسا در دهانه دروازه به مسی رسید اما ضربه سر او را سامر با واکنش عالی دفع کرد.

1313