ویتسل: نمی‌دانم در ژانویه به یوونتوس خواهم رفت یا خیر

ویتسل: نمی‌دانم در ژانویه به یوونتوس خواهم رفت یا خیر

وبسایت رسمی برنامه نود - اکسل ویتسل، هافبک بلژیکی باشگاه زنیت، از بابت اینکه آیا در ژانویه راهی یوونتوس خواهد شد یا خیر، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، این بازیکن در تابستان تا آستانه حضور در یوونتوس پیش رفته بود اما درنهایت در تیم روس ماندنی شد. درحالی که بپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس تایید کرده که این هافبک را در زمستان یا تابستان آتی به خدمت خواهند گرفت، خود این بازیکن از آینده‌اش ابراز بی‌اطلاعی کرد. وی در این باره گفت:

فعلا باید در زنیت بازی کنم. نمی‌دانم در ژانویه از این تیم جدا خواهم شد یا خیر. تصمیم‌گیری در این زمینه به عهده من نیست. مدیریت باشگاه پیرامون آینده من تصمیم خواهد گرفت. در تابستان می‌توانستم به یوونتوس بپیوندم اما درنهایت، سرمربی اجازه این اتفاق را نداد. مشخصا در آن موقعیت، شرایط خوبی نداشتم اما وقتی به تمرینات بازگشتم، نهایت تلاشم را به کار گرفتم.

گفتنی است قرارداد این بازیکن در تابستان به اتمام خواهد رسید و باشگاه روسی در صورتی که زمستان وی را به فروش نرساند، باید در تابستان آتی وی را به طور آزاد به تیم دیگری بسپارد.

1405