کلایورت: در لیگ قهرمانان هیچ بازی و حریفی آسان نیست

کلایورت: در لیگ قهرمانان هیچ بازی و حریفی آسان نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سابق تیم ملی هلند و بارسلونای اسپانیا به مربی و بازیکنان تیم فوتبال پاریسن ژرمن توصیه کرد که باخت مقابل مون پولیه در لیگ یک فرانسه را فراموش کرده و تمام تمرکز خود را به بازی آخر در لیگ قهرمانان معطوف سازند.

به گزارش وب سایت نود، پاتریک کلایورت به بازیکنان تیم پاریسن ژرمن توصیه کرد که از شکست برابر مون پولیه درس گرفته و فقط به دیدار برابر لودوگورتس فکر کنند.

تیم فوتبال پاریسن ژرمن با این شکست به رده سوم جدول سقوط کرد و با وجودی که شاگردان اونای امری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند، اما مدیر ورزشی این تیم به بازیکنان توصیه کرده که در این دیدار تمام تمرکز خود را روی حریف بلغاری معطوف کنند:

تیم ما در برابر مون پولیه بسیار بد بود. پس از این بازی هم گفتم که بعضی از بازیکنان اصلاً در حد و اندازه های خودشان نبودند. اما سه شنبه در بازی برابر لودوگورتس حریف بسیار مهمی را پیش رو خواهیم داشت. ما بازی قبلی خود را مشاهده کردیم و در مورد نقاط ضعف خود بحث کرده ایم. اما باید همه آن نتایج بد را فراموش کنیم زیرا سه شنبه بازی بسیار مهم و حیاتی را پیش رو خواهیم داشت. باید روی نقاطی از بازی که خوب بودیم، همچنان کار کنیم و به همان عملکرد ادامه دهیم. این یک چالش دیگر برای ما خواهد بود و ما برای این دیدار یک ذهنیت برنده داریم. برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و می خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. دیدار برابر حریف بلغارستانی می تواند برای ما سخت و دشوار باشد. باید بدانیم که لیگ قهرمانان جای هیچ حریف آسانی نیست.

2081