اردوی لیورپول در شهر بارسلونا؛ کلوپ دیدار کاتالان‌ها و مونشن گلادباخ را از نزدیک تماشا خواهد کرد

اردوی لیورپول در شهر بارسلونا؛ کلوپ دیدار کاتالان‌ها و مونشن گلادباخ را از نزدیک تماشا خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - به گزارش وبسایت ESPN بنا به درخواست یورگن کلوپ، لیورپول اردوی چند روزه‌ای را در شهر بارسلونا برپا کرده است، همچنین این مربی کاریزماتیک امشب به تماشای بازی کاتالان‌ها مقابل مونشن گلادباخ خواهد نشست.

به گزارش وبسایت نود، کلوپ به دلیل گرم بودن هوای شهر بارسلونا ترجیح داده است تا اردوی چند روزه‌ای در این شهر برپا کند و پس از پایان جلسه تمرینی این تیم به تماشای بازی بارسلونا و مونشن گلادباخ خواهد نشست. لیورپول پس از شکست عجیب 4-3 مقابل بورنموث به بارسلونا پرواز کرد و روز دوشنبه را تنها به ریکاوری پرداخت و سه‌شنبه تمرینات عادی خود را در این شهر اسپانیایی از پیش گرفت. قرمز های آنفیلد روز چهارشنبه به مرسی ساید باز خواهند گشت تا برای دیدار روز یکشنبه خود مقابل وستهام آماده شوند. یورگن کلوپ یک بار دیگر نیز در ماه مارچ  اردوی کوتاه مدتی در اسپانیا برگزار کرده بود، در طی هفته فیفا، کلوپ بازیکنانی که به تیم ملی فراخوانده نشده بودند و یا مصدوم بودند را به تنریف اسپانیا برد تا در هوای مطلوب‌تری به تمرین بپردازند، او در آن اردو در مصاحبه با ESPN اعلام کرده بود:

زمین تمرینی خوبی در اختیار داشتیم و علاوه بر آن هوا نیز نسبت به انگلیس وضعیت بهتری برای تمرین داشت، شرایط خوبی داریم و اینجا وضعیت خوبی برای تمرین دارد.

1899