ژاکا: برای سازگاری با شرایط جدید به زمان بیشتری نیاز دارم

ژاکا: برای سازگاری با شرایط جدید به زمان بیشتری نیاز دارم

وبسایت رسمی برنامه نود - ملی پوش سوئیسی تیم فوتبال آرسنال انگلیس به دفاع از شروع نه چندان امیدوارکننده خود در این تیم انگلیسی پرداخت.

به گزارش وب سایت نود، این بازیکن 24 ساله در تابستان امسال به عنوان سومین بازیکن گرانقیمت در تاریخ باشگاه به توپچی های لندن پیوست. گرانیت ژاکا قرار است سه شنبه شب در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به کشور خود باز می گردد تا به دیدار تیم بازل بروند. انتظار می رود در این دیدار ژاکا در ترکیب ثابت آرسنال برود.

گرانیت ژاکا تا کنون نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب بازیکنان تیم آرسنال داشته باشد و تا اینجا در ده بازی در تمامی رقابت های به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است. علیرغم این، بازیکن تیم ملی سوئیس تأکید می کند برای آنکه به شرایط لیگ جدید و همچنین پیرامون خود عادت کند، به زمان نیاز دارد. وی در این باره گفت:

خب طبیعی است که وقتی شما به کشور جدیدی نقل مکان می کنید، این امر طبیعی است. شما باید به زبان جدید، فلسفه تیم جدید، بازیکنان و مربیان تیم آشنایی پیدا کنید. اما من اینجا احساس آرامش و رضایت دارم و از پتانسیلی که دارم  به خوبی باخبر هستم. در فوتبال فقط باید بازی کنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. اما مطمئن هستم که کم کم می توانم در این تیم جا افتاده و با شرایط تیم جدید بهتر شوم.

2081