پیش بازی بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید؛ تشریفاتی اما حیثیتی

پیش بازی بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید؛ تشریفاتی اما حیثیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:15 روز سه شنبه در دیداری تشریفاتی به مصاف هم خواهند رفت. تکلیف تیم های صعود کرده این گروه قبلا مشخص شده و به دلیل اختلاف امتیاز موجود بین دو تیم بایرن مونیخ شانسی برای صعود به عنوان تیم اول ندارد اما این دیدار به دلیل بردهای اخیر اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ خصوصا در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمان حیثیتی محسوب می شود. قضاوت این بازی را کلممنت تورپین دارو فرانسوی برعهده خواهد داشت.

وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ: پس از نمایش ضعیف و شکست مقابل روستوف، تیم آنچلوتی در دو بازی اخیر بوندس لیگا دو برد کسب کرده است. نمایش روز جمعه آن ها مقابل ماینتس به نظر بیشتر رسانه ها و بازیکنان این تیم، بهترین نمایش این فصل بایرن مونیخ بود. آنچلوتی برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید بیشتر بازیکنان خود را در اختیار دارد اما به احتمال فراوان او تیمش را با تغییراتی نسبت به بازی گذشته به زمین خواهد فرستاد. گفته می شود بجز کینگزلی کومان، ژابی آلونسو هم در این بازی نمی تواند تیم را همراهی کند.

اتلتیکو مادرید: اوضاع تیم سیمئونه در لالیگا جالب نیست و آن ها از پس از دو شکست متوالی توانستند با دو برد و یک تساوی کمی وضع خود را بهتر کنند اما هنوز با صدر جدول فاصله دارند. در لیگ قهرمانان از 5 بازی 5 برد کسب کرده اند و صعود روخی بلانکوس به عنوان تیم اول مسجل شده است. آگوستین فرناندز تنها غایب اتلتیکو در این بازی خواهد بود.

نکات ویژه بازی

♦ در 7 بازی قبلی دو تیم مقابل یکدیگر، هر تیم 2 برد کسب کرده است.

♦ این چهارمین رویارویی دو تیم در سال 2016 خواهد بود. در سه بازی قبلی همیشه تیم میزبان برنده بازی بوده است.

♦ اتلتیکو مادرید تاکنون موفق نشده در بازی مقابل بایرن مونیخ بیشتر از 1 گل به ثمر برساند.

♦ بایرن مونیخ در 17 رویارویی اش با تیم های اسپانیایی در آلمان، تنها 2 شکست در کارنامه دارد (2-3 مقابل دپورتیوو سپتامبر 2002 / 4-0 رئال مادرید آوریل 2014).

♦ باخت 4-0 مقابل رئال مادرید در آلیانتس آرنا تنها باری بود که بایرن مونیخ در زمین خود مقابل تیم های اسپانیایی موفق به گلزنی نشد.

♦ از سویی دیگر بایرن مونیخ تنها در یک بازی از 16 بازی آخر مقابل تیم های اسپانیایی در زمین خود موفق به کلین شیت شده است (4-0 بارسلونا آوریل 2014).

♦ در 4 سال اخیر تحت هدایت سیمئونه، اتلتیکو مادرید دور گروهی را با صدر نشینی به پایان رسانده است.

♦ این اولین بار از فصل 2009/10 بایرن مونیخ نمی تواند مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان برساند.

♦ اتلتیکو مادرید تنها تیمی است که در این فصل لیگ قهرمانان تمامی 5 بازی خود را با برد به پایان رسانده است.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

7899