اختصاص عواید دیدار دوستانه برزیل و کلمبیا به تیم چاپکونسه

اختصاص عواید دیدار دوستانه برزیل و کلمبیا به تیم چاپکونسه

وبسایت رسمی برنامه نود - با تایید رسمی یکی از مقامات فدراسیون فوتبال برزیل، عواید دیدار دوستانه برزیل و کلمبیا که در ماه ژانویه 2017 برگزار خواهد شد، به بازماندگان حادثه سقوط هواپیما تیم فوتبال چاپکوئنسه اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، تیم فوتبال چاپکوئنسه، برای برگزاری دیدار فینال رقابت های سودآمریکانا با هواپیمایی به سفر رفت که مقصد آن خانه ابدی بود. در طول این روزها اخبار زیادی مبنی بر کمک و همدردی افراد و گروه های مختلفی منتشر شده است.والتر فلدمن از برگزار دیداری دوستانه در تاریخ 22 ژانیویه میان تیم های کلمبیا و برزیل خبر داد و گفت:

تماس هایی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی برقرار کردیم. به احتمال فراوان دیدار دوستانه ای میان تیم های کلمبیا و برزیل در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد. در مورد این دیدار صحبت های زیادی انجام داده ایم و قرار شده است که هر دو تیم با تمام بازیکنان راهی میدان شوند. در ابتدا قرار بود رو در روی تیمی متشکل از دوستان و بازماندگان حادثه قرار بگیریم اما بهتر دیدیم که این دیدار در مقابل کلمبیا، کشور مقصد تیم چابکوئنسه برگزار شود.

یک هفته پیش، هواپیمای حامل بازیکنان یک تیم فوتبال حرفه ای کشور برزیل در آسمان کشور کلمبیا پس از ناپدید شدن از رادارها، دچار سانحه شد و سقوط کرد. روابط عمومی فرودگاه بین المللی ژوزه ماریا کوردوا با انتشار بیانیه ای اقدام به اعلام این حادثه کرد.1313